سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهامات زنجیره‌ای اخیر سرویس امنیتی و دادستانی جمهوری آذربایجان نسبت به کشورمان، گفت: متاسفانه چندی است که دولت جمهوری آذربایجان شهروندان خود را به اتهام و ادعای واهی ارتباط با نهادهای ایرانی دستگیر و بازداشت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت ایران در بروکسل در بیانیه‌ای ضمن مردود خواندن اتهامات بی‌اساس سران ناتو در لیتوانی، اعلام کرد: اعمال فشار حداکثری علیه ایران توسط بسیاری از اعضای ناتو که مصیبت‌های زیادی را برای مردم ایران به وجود آورده، به منزله جنایت علیه بشریت بوده و بایستی متوقف شود.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل در ارتباط با بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
ایران باید تلاش کند از طریق روسیه روابط‌اش با آذربایجان را بهبود بخشد. ایران باید از نفوذش در آذربایجان استفاده کرده و این تنش را بهبود ببخشد. در این زمینه ضروری است که نیم‌نگاهی به نقش میانجی‌گرانه ترکیه و روسیه نیز داشته باشیم
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند.
کارشناس سیاسی غرب آسیا گفت: پاسخ ایران باید به گونه‌ای باشد که چالش‌های رژیم صهیونیستی را تشدید کند و آن‌ را از بحران سیاسی داخلی خارج نکند.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تحریم‌های اعلام شده از سوی اتحادیه اروپا متقابل خواهد بود.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر قرار باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است به غلط تروریستی نامیده شود واکنش و پاسخ متقابل ایران سخت خواهد بود.
اینکه چشم‌انداز چنین رویکرد و فضایی، ایران و اتحادیه اروپا را در چه مسیری قرار می‌دهد، پرسشی است که پاسخ آن با ابهامات و پیچیدگی‌های زیادی همراه است. با توجه به نقش کلیدی آلمان و فرانسه در اتحادیه اروپا به‌ویژه از لحاظ اقتصادی و سیاسی، الگوی رفتاری در حال ظهور از این دو قدرت می‌تواند تسری بخش به دیگر دولت‌های عضو اتحادیه شود.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابهامات فهرست ۲۵ نفره پاسخ خواهد داد.
کنعانی تاکید کرد: در این بیانیه همچنین ادعاهایی در مورد تحویل پهپاد و موشک به روسیه علیه اوکراین مطرح شده که سراسر بی اساس است، وزیر امور خارجه قبلا پاسخ این اتهامات را داده است.
آیا صرافی مشابه بایننس برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ بهترین جایگزین بایننس (Binance) برای ایرانیان کدام صرافی است؟ آیا صرافی کوینکس (CoinEx) قابل اعتماد است؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و بتوانیم به رفع ابهامات ذهنی شما عزیزان کمک کنیم، در ادامه همراه ما باشید.
امیر عبداللهیان: به آقای بورل صراحتا هشدار دادم اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران و تروریستهایی که جان و مال مردم ایران را هدف قرار داده اند اقدام سیاسی شتابزده ای بکند، بداند پاسخ متقابل می دهیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران ثابت کرده است که در صورت هرگونه تجاوزی، در دادن پاسخی هولناک درنگ نخواهد کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها به هماهنگ کننده خبر داد.
چندی پیش مقرر شد ایران و روسیه روابط تجاری خود را به صورت روبلی_ ریالی انجام دهند؛ مساله ای که اگرچه منجر به کاهش اثربخشی دلار در اقتصاد می‌شود اما انتقاداتی را نیز به دنبال داشته است.
امیرعبداللهیان: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.
«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد
محمد اسلامی: فلسفه وجودی برجام این بود که به تمام سوالات واهی که به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده می شد پاسخ داده شود. از این رو در برجام بدین گونه توافق شده بود که ایران ظرفیت خود را محدود کرده و نظارت بر روی فعالیت هسته‌ای خود را به صورت شدید بپذیرد تا این اتهامات واهی برطرف شوند.
همزمان با هفتمین سالگرد امضای برجام توسط ایران و گروه موسوم به ۱+۵ سوالات و ابهامات مهمی در خصوص این توافق‌نامه با استناد به بیانات رهبر انقلاب پاسخ داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ