رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
کیومرث هاشمی: برای گرفتن هیچ پستی لابی و تلاش نکردم
رئیس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می‌برد.
اتحادیه علمان مسلمین عراق با انتقاد از سیاست‌های دوگانه غرب گفت: تظاهرات ضد همجنس‌بازی در اروپا را ممنوع می‌کنند، در مقابل به راحتی با لابی صهیونیست‌ها مجوز توهین به قرآن صادر می‌شود.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، آمریکا و لابی صهیونیستی را پرچم‌دار استکبار و طاغوت دانست.
مخالفت‌ها و دشمنی‌ها در سیاست داخلی آمریکا با یکی از معماران برجام به اختلاف‌های کهنه ایدئولوژیک باز می‌گردد؛ مساله‌ای که تا به امروز ادامه دارد و لابی صهیونیستی تلاش‌های دیپلماتیک او برای احیای برجام را بر نمی‌تابد.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
منابع عبری از تشکیل یک لابی جدید در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با هدف سیطره نهایی صهیونیست‌ها بر مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه‌ای بر چرخه انتخابی تیم ملی تاکید کرد و یادآور شد که اجازه حضور کشتی گیران را خارج از این چرخه نخواهد داد.
دولت و قوه قضاییه برزیل نسبت به کمپین شرکت های فناوری در مخالفت با تصویب یک لایحه قانونمندسازی اینترنت که اخبار جعلی را هدف گرفته بود، اعتراض کردند.
مدیر اجرایی اندیشکده «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» که لابی ضدایرانی صهیونیستی در واشنگتن محسوب می‌شود، به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
مدیر اجرایی اندیشکده «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» که لابی ضدایرانی صهیونیستی در واشنگتن محسوب می‌شود، به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
«عطا الله حنا» گفت که ما شاهد گسترش دایره دوستان مردم فلسطین حتی در خود آمریکا هستیم که مرکز لابی صهیونیستی حامی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و این مسئله تل آویو را به شدت نگران می‌کند.
علیرضا میریوسفی گفت: یکی از برنامه‌هایی که قابل گرته‌برداری برای کشورمان است، برنامه حق تولد یا Birthright است که از سال ۱۹۹۹ شروع شده و بیشترین نقش را در جذب دیاسپورای یهودی برای این رژیم داشته است. مطابق این برنامه هر یهودی ۱۸ تا ۲۶ ساله که از ۱۲ سالگی در خارج از سرزمین‌های اشغالی زندگی کرده است، می‌تواند یک سفر ده‌روزه رایگان به این سرزمین‌ها داشته باشد.
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در شهر صعده، اقدام موهن اخیر در سوئد را ناشی از فعالیت لابی صهیونیستی در این کشور دانستند.
دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی جهانی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا هستند.
لابی صهیونیستی در آمریکا «آیپک» نشستی را با محوریت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، برگزار کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با بلاول بوتور زرداری همتای پاکستانی تاکید کرد: کشور‌های اسلامی نباید اجازه دهند برخی کشور‌های غربی به اسم آزادی، توهین به مقدسات و نفرت پراکنی را در دستور کار خود قرار دهند.
مایک شوماخر در لابی هتل متوجه اخراجش از تیم هاس آمریکا شد.
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: لابی صهیونیستی تأمین‌کننده هزینه‌های انتخابات است و دموکرات‌ها برای آنکه بتوانند کمک مالی آنها را دریافت کنند از امضای توافق دوری کردند زیرا می‌ترسیدند اگر توافق را امضا کنند، بگویند دموکرات‌ها تسلیم ایران شدند و هم از کمک‌های مالی صهیونیست‌ها محروم شوند.
درحالیکه تنها یک روز به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی باقی مانده، لابی سنگینی در هتل محل اقامت نزدیک به 90 رئیس فدراسیونی که به بلگراد آمده‌اند، در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ