رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
مدیرکل غرب اروپا با اشاره به رویکرد منفعلانه دولتهای اروپایی در قبال کتاب سوزی تصریح کرد: کتاب سوزی به معنای پایان آزادی اندیشه است و سکوت در برابر چنین جنایت فجیع فرهنگی نتیجه‌ای جز خشونت، تشویق و ترویج تروریسم ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رویکرد غرب در قبال جنایات سازماندهی اوکراین علیه روس‌ها، سکوت است.
انجمن علمای یمن با محکوم کردن هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم، از نهادهای اسلامی خواست سکوت خود را در قبال چنین جنایاتی بشکنند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله به شدت از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات تل آویو علیه غزه انتقاد کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
در حالیکه مراجع رسمی از انتشار آمار تورم مسکن خودداری می‌کنند برخی نمایندگان مجلس بر این عقیده هستند که دولت در اجرای برخی تکالیف خود در قبال ساماندهی بازار مسکن کم توجه است.
سکوت رضایت‌آمیز طبقات سنتی و به خصوص روحانیت (که از امکان صدور فتوای جهاد علیه نیروی اشغال‌گر خارجی برخوردار بود) نسبت به سرنگونی رضاشاه به دست اشغال‌گران خارجی، تاوان سیاست سرکوب‌گرانه‌ای بود که رضاشاه در قبال طبقات سنتی در پیش گرفته بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مدیریت های غلط طی چند سال گذشته به استقلال ضربه زده است گفت: سکوت مسئولان ورزش در قبال این بحران عجیب است.
احمد علیرضابیگی درباره سکوت خبری محمود احمدی‌نژاد در قبال اعتراضات مردم گفت: ایشان حرف و اعتراض‌شان را در ابعاد مختلف نسبت به مدیریت و شرایط حاکم بر کشور و روابط بین‌الملل به وضوح بیان کردند و خبر از آمدن یک سیل دادند که متاسفانه این سیل آمد. با وجود اینکه معترض هستند و نقد دارند، قطعا هدف‌شان این نبود که در ردیف کسانی همچون رضا پهلوی یا میرحسین موسوی قرار گیرند.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اصلاح‌طلبانی که از سال ۸۸ سکوت کردند، باید موضع خود را در مقابل بیانیه اخیر میرحسین موسوی روشن کنند.
اگر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یک جو اهمیت داشتند نباید در قبال نوع تعامل حاکمیت با خبرنگاران و هنرمندان سکوت می‌کردند. آقای قاضی، آقای نماینده، آقای وزیر! با خبرنگاران و هنرمندان گفتگو کنید! به آن‌ها احترام بگذارید! و از قصور و تقصیر‌های احتمالی آن‌ها بگذرید.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به سکوت تروئیکای اروپایی در قبال اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره «جایگزین نداشتن برجام» واکنش نشان داد.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی عراق، خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را غیرواقعی دانست و افزود: بیش از این سکوت در قبال حضور نظامیان آمریکایی در عراق جایز نیست.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که سکوت جامعه بین الملل در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین نشان دهنده دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری برخی کشورها است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برخی خواص که برای کوچک‌ترین ضعفی در نظام بلافاصله مرثیه‌سرایی می‌کنند، در قبال کشتار و قتل‌عام وحشیانه و داعش‌مآبانه مردم بیگناه توسط آشوبگران ساکت مانده‌اند.
سفیر و نماینده دائم ایران از سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه انتقاد کرد.
نماینده حزب «فرانسه نافرمان» در پارلمان این کشور، دولت «ماکرون» را به سکوت در قبال کمکِ شرکت فرانسوی «لافارژ» به گروهک تروریستی داعش متهم کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سکوت کرکننده و فراپایبندی اتحادیه اروپا در برابر تحریم‌های یک‌جانبه غیرقانونی آمریکا، یانگر استانداردهای دوگانه این نهاد در حوزه حقوق بشر است.
نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ