درحالیکه تنها یک روز به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی باقی مانده، لابی سنگینی در هتل محل اقامت نزدیک به 90 رئیس فدراسیونی که به بلگراد آمده‌اند، در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی: برای گرفتن هیچ پستی لابی و تلاش نکردم
منابع عبری از تشکیل یک لابی جدید در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با هدف سیطره نهایی صهیونیست‌ها بر مسجدالاقصی خبر می‌دهند.
فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه‌ای بر چرخه انتخابی تیم ملی تاکید کرد و یادآور شد که اجازه حضور کشتی گیران را خارج از این چرخه نخواهد داد.
دولت و قوه قضاییه برزیل نسبت به کمپین شرکت های فناوری در مخالفت با تصویب یک لایحه قانونمندسازی اینترنت که اخبار جعلی را هدف گرفته بود، اعتراض کردند.
سرمربی سابق پرسپولیس می گوید شرط برنده شدن در دربی شماره 100 شجاعت است.
مدیر اجرایی اندیشکده «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» که لابی ضدایرانی صهیونیستی در واشنگتن محسوب می‌شود، به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
علیرضا میریوسفی گفت: یکی از برنامه‌هایی که قابل گرته‌برداری برای کشورمان است، برنامه حق تولد یا Birthright است که از سال ۱۹۹۹ شروع شده و بیشترین نقش را در جذب دیاسپورای یهودی برای این رژیم داشته است. مطابق این برنامه هر یهودی ۱۸ تا ۲۶ ساله که از ۱۲ سالگی در خارج از سرزمین‌های اشغالی زندگی کرده است، می‌تواند یک سفر ده‌روزه رایگان به این سرزمین‌ها داشته باشد.
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
لابی صهیونیستی در آمریکا «آیپک» نشستی را با محوریت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، برگزار کرد.
نگاهی به آن سوی اقدام سخیف این رسانه فرانسوی نشان می‌دهد، آنچه غرب ادعای آزادی بیان دارد، فریبی بیش نیست .
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با بلاول بوتور زرداری همتای پاکستانی تاکید کرد: کشور‌های اسلامی نباید اجازه دهند برخی کشور‌های غربی به اسم آزادی، توهین به مقدسات و نفرت پراکنی را در دستور کار خود قرار دهند.
عضو شورای شهر تهران گفت:در استخرهای تهران افرادی می‌نشینند که اقدام به فساد و لابی کردن می‌کنند.
در چند هفته اخیر برخی کارشناسان مستقل که دل در گروی انقلاب دارند نیز هشدار داده‌اند مبادا شرایط کشور به سمتی برود که کشور‌هایی نظیر عراق یا لیبی در گذشته داشتند و موضوعات حقوق بشری در پیوند با اجماع سنگین جهانی، افکار عمومی جهان را آماده دخالت نظامی غرب کرد و فاجعه‌ای در آن ممالک آفرید که هنوز هم آثار ویرانگر آن مشهود است.
مایک شوماخر در لابی هتل متوجه اخراجش از تیم هاس آمریکا شد.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.
رئیس مجله‌ای که از سال ۱۹۵۶ این جایزه را اعطا می‌کند می‌گوید که کمپین‌ها "تو را برنده نمی‌کنند، اما می‌توانند وقتی پیام بد یا ژست بدی وجود داشته باشد، شکست بخورید".
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت سه ماه سرپرستی زاهدی وفا، او با نمایندگان ارتباط برقرار نکرد تا شائبه لابی با مجلس ایجاد نشود.
اسون میسلنتات، مدیر ورزشی اشتوتگارت، معتقد است در دیدار مقابل بایرن مونیخ، حق این تیم خورده شده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، می گوید رئال به خوبی از رسانه‌ها برای قرار دادن بازیکنانش در فهرست توپ طلا استفاده می کند. او توپ طلا را نیز حق کریم بنزما دانست.
بارش شدید باران و شدت گرفتن سامانه مانسون ظرف روزهای گذشته در باغملک استان خوزستان خسارات زیادی را به منازل مسکونی و زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده‌ است. تخلیه گل و لای از منازل و باز کردن مسیرها توسط ماشین آلات سنگین و سبک در این منطقه ادامه دارد.
امروز مطالبی همچون قانونی که برای ۵۴ سال پیش است! ٰ ٰ قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارٰ صورت مالی سازمان بورس ۱۴۰۰ ٰ، مجمع فملی ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع شپنا ۱۴۰۱ | چرا شرکت از خرید شیران منصرف شده است؟، بیت کوین صعودی می‌شود!، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، مجمع بانک دی چه خبر بود؟ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ