لابی صهیونیستی در آمریکا «آیپک» نشستی را با محوریت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی اختلافات داخلی بر سر درآمدهای نفتی در لیبی و مداخله فرستاده ویژه آمریکا در این خصوص، نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه لیبی، از وی خواست در امور داخلی این کشور دخالت نکند.
حاج‌آقا لابد علاقه و نظر خودش را می‌گه مادر. پوشیدن لباس سیاه کلا مکروهه. شاید به این دلیل که حرارت خورشید را جذب می‌کنه و باعثِ گرما‌زدگی می‌شه. شاید هم به این دلیل که کدورت رنگ، اسباب کدورت خاطر و ملال و پژمردگی می‌شه. در قرآن آمده که: والْقواعِدُ مِن النِّساءِ اللّاتِی لا یرْجُون نِکاحًا فلیْس علیْهِنّ جُناحٌ أنْ یضعْن ثِیابهُنّ غیْر مُتبرِّجاتٍ بِزِینهٍ وأنْ یسْتعْفِفْن خیْرٌ لهُنّ واللّهُ سمِیعٌ علِیمٌ. یعنی اینکه: بر زنانی در سن و سال شما ایرادی نیست که حجاب و پوشش خود را بردارند.
معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج با بیان اینکه وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد؛ گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است.
نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه از سوی پارلمان لیبی از آغاز گفتگوهای فراگیر ملی خبر داد و از هیئت اعزامی سازمان ملل خواست نقش خود را برای تلاش جهت موفقیت آشتی در لیبی ایفا کند.
رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: ایران برای احقاق حقوق مردم در حوزه هسته‌ای آنچه را که صلاح است، انجام می‌دهد و از هیچ فرد و کشوری کسب اجازه نمی‌کند.
مرکز بین المللی نجوم امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که در اغلب کشورهای جهان اسلام و جهان عرب جز بخشی هایی از غرب آفریقا مانند لیبی نمی توان هلال ماه شوال را در روز پنجشنبه رویت کرد.
پنالتی جنجالی تراکتور مقابل ملوان و حواشی پیرامونی آن در لا به لای اخبار شب گذشته فوتبال ایران پنهان ماند.
مهدی تاج هم رئیس فدراسیون فوتبال ایران است و هم پستی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. اما آیا او به زبان انگلیسی هم مسلط است که برای فوتبال ایران لابی کند؟
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
نگاهی به آن سوی اقدام سخیف این رسانه فرانسوی نشان می‌دهد، آنچه غرب ادعای آزادی بیان دارد، فریبی بیش نیست .
فقط می‌ماند این سؤال که با این همه دکتر چرا اقتصاد و فرهنگ و جامعه و... این قدر بیمار است؟ چرا جراحی‌ها جواب نمی‌دهد؟ در نبوغ و توان حضرات که تردیدی نیست لابد "علت" را باید در "معلول" یافت و در بیمار که به این نسخه‌ها و درمان‌ها جواب نمی‌دهد!
نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی گفت که مسئولیت این کشور در قبال پرونده لاکربی پایان یافته و اجازه نخواهد داد این پرونده دوباره گشوده شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسرائیل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
وزیر امور خارجه ایران گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسراییل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
چه‌کسی می‌تواند حب میهن داشته باشد و با امید به ماندن آخرین نسل‌های ایرانیان خوشحال نشود؟ آن‌که اعتراض می‌کند لابد به نتیجه آن امیدوار است، لابد می‌ماند تا اعتراضش به‌ثمر بنشیند، لابد به نوعی دریافته آینده‌اش به سرنوشت زمینی که در آن زاده شده، پیوند خورده است. آینده و سرزمینی که به هیچ‌رو از آن گریزی نیست!
رئیس جمهوری مصر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره بحران لیبی و نشست تغییرات اقلیمی که قرار است در شرم الشیخ برگزار شود، رایزنی کردند.
عباس عبدی گفت: در ایران مرسوم است که هر کس یک آماری می‌دهد، زیرا کسی هم صحت و سقم آن، گریبانش را نمی‌گیرد و همین مسئله آمار را بی‌اعتبار می‌کند و این آمار را هم برای مردم نمی‌دهند، چون مردم این آمار را نمی‌پذیرند. این آمار برای جا‌های دیگر ارائه می‌شود و آن نهاد‌ها هم لابد این آمار‌ها را می‌پذیرند.
زیدآبادی نوشت: در واقع حمید رسایی با چنان اظهارنظری خود و نیرو‌های همسویش را متهم کرده است! لابد خواهد گفت که این‌ها نتیجۀ فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی او و همفکرانش نیست بلکه نتیجۀ فعالیت‌های دشمنان است. این ادعا هم چیزی جز اعتراف به عجز و شکست و ناکارآمدی نیست
یکی از نکات مثبتی که برای دولت جدید شمرده می‌شد، یکدستی کامل جریان حاکمیت بود به این معنی که حداقل از درون ساختار قدرت کسی با سیاست‌های دولت مخالفت نمی‌کند یا چوب لای چرخ آن نمی‌گذارد. معلوم نیست که چرا در زمینه برجام از این نقطه قوت خود استفاده نمی‌شود؟
مشهد _ رئیس اداره میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: هم‌زمان با هفته دولت، مرحله نخست اقامتگاه سنتی رباط لاری افتتاح می‌شود.
فابیو کاروالیو، بازیکن پرتغالی جدید لیورپول، می‌گوید از لقبی که هم‌تیمی‌هایش به او داده‌اند راضی نیست و نمی‌خواهد "برونو مارس" صدا زده شود.
مردم بیش از چنین حضوری انتظار دارند که خدمات‌رسانی و آواربرداری سریع‌تر و بهتر انجام شود، ولی این حضور هم نیازمند رفتن در گل و لای و عکس گرفتن نیست، چون هیچ آدم عاقلی چنین انتظاری از مسوولیت رده یک و دو ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ