رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، آمریکا و لابی صهیونیستی را پرچم‌دار استکبار و طاغوت دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: امروز می‌بینیم یزیدیان زمان، به قرآن عزیز هتک حرمت می‌کنند ولی منجر به وحدت بیشتر مسلمانان و جهان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف می‌شوند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم از سوی برخی اتباع کشور‌های اروپایی تاکید کرد: رفتار و جسارت‌هایی که اخیراً نسبت به قرآن کریم انجام شد، خیالی خام و باطل است؛ اگر خواستند میان مسلمانان و پیروان ادیان الهی اعم از مسلمانان و مسیحیان دوقطبی ایجاد کنند، کور خوانند و موفق نشدند چراکه مسلمانان به کتاب‌های مقدس آسمانی مثل قرآن احترام می‌گذارند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن محکومیت هتک حرمت به کتاب آسمانی مسلمانان، از رهبران جمعیت‌های ملی جهان اسلام خواست تا به نمایندگی از داوطلبان و اعضای خود در ناروا شناختن این حرکت شنیع سهیم شوند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد را محکوم کرد و آن را در تقابل با ادعای احترام به حقوق شهروندی در غرب برشمرد.
مفتی یمن، صدور مجوز از سوی مقامات سوئد به افراد تندرو جهت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و عدم اتحاد مسلمانان را عامل گستاخی هتاکان دانست.
وزارت خارجه عمان در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن کریم از سوی افراد تندرو در پایتخت دانمارک و توهین به احساسات و مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم کرد.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید در این زمینه پاسخگو باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، به اقدام خصمانه دولت سوئد در اعطای مجوز دوباره برای هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان واکنش تند نشان داد.
مسلمانان پاکستان امروز تظاهرات گسترده‌ای را در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد برگزار کردند.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
دبیرکل ناتو در موضعگیری گستاخانه‌ای با حمایت قاطع از هتک مقدسات مسلمانان، این هتاکی را به زعم خود «آزادی بیان» خواند.
رییس‌جمهور ترکیه امروز در واکنش به هتک حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: تازمانی‌که مبارزه قاطع با گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام صورت نگیرد، به‌شدیدترین شکل واکنش نشان خواهیم داد.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: هتک حرمت مجدد ‎مسجدالاقصی و سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینیان و مسلمانان توسط صهیونیست‌ها، واکنش به شکست مفتضحانه در برابر مقاومت قهرمانانه غزه و محکوم است.
یکی از مواردی که به شدت مورد مطالعه قرار گرفتع ازدحام جمعیت در منا شهری در نزدیکی مکه عربستان سعودی در طول مراسم حج زیارت سالانه مسلمانان در مکه بود. در تاریخ 24 سپتامبر 2015 میلادی ازدحام جمعیتی رخ داد که در جریان برخورد دو گروه از زائران در خیابانی باریک زمانی که در جهت مخالف یکدیگر در حال حرکت بودند، صورت گرفت و در جریان له شدگی ناشی از آن، 2426 نفر جان شان را از دست دادند فاجعه ای که به طور گسترده به منظور یافتن راه هایی برای انتشار خطوط ایمن و خود به خود در میان جمعیت مورد مطالعه قرار گرفته است.
واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم توسط راسموس پالودان ادامه دارد. صد‌ها تن از مسلمانان در نیویورک آمریکا تظاهراتی را در مقابل سرکنسولگری سوئد برگزار کردند. معترضان یک تاج گل سیاه با قرآن بر روی آن در مقابل ساختمان سرکنسولگری سوئد گذاشتند.
وزیر امور خارجه در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، گفت: نباید جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان به بهانه حمایت از آزادی بیان به امری مرسوم در برخی کشورهای اروپایی تبدیل شود.
عربستان و مصر هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان در سوئد را به شدت محکوم کردند.
وزیر امور خارجه سوئد به انتقادات گسترده از هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان در این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد گفت: این اقدام مصداق نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مسلمانان است و اینگونه اقدامات هیچ نسبتی با آزادی ندارد.
ناصر کنعانی گفت: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ