دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی با شروع لیگ برتر به ایران برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
«هاکان دمیر» سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با استقبال دبیر کل فدراسیون بسکتبال وارد تهران شد.
«هاکان دمیر» سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با استقبال دبیر کل فدراسیون بسکتبال وارد تهران شد.
رضا عنایتی که ساعاتی پیش به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد، برای برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال وارد مرکز ملی فوتبال شد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از 23 بازیکن برای حضور در پنجمین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد تا تمرینات این تیم وارد فاز جدیدی شود.
سام استکی با حمایت پدرش وارد مسابقات بوکس حرفه‌ای WBC شد و در اولین مبارزه اش هم به برتری رسید.
سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری ایران وارد کادرفنی تیم ازبکستان شد.
سرمربی جدید تیم ملی نیز مانند بازیکنانی که به اردو دعوت کرده، ساعتی پیش وارد هتل المپیک شد.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
با اظهارات امروز رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز نهایی شده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
سرمربی تیم ملی آمریکا نیز به مانند کارلوس کی‌روش، مینی کمپی را با حضور 9 نفر از بازیکنان داخلی تشکیل داده است.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران بامداد دوشنبه 18 مهرماه وارد تهران می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران بامداد دوشنبه 18 مهرماه وارد تهران می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر وارد تهران شد.
سرمربی جدید تیم ملی ایران دقایقی قبل از استانبول به تهران رسید.
در شرایطی که قرار است کارلوس کی‌روش فردا برای آغاز تمرینات تیم ملی وارد تهران شود، فدراسیون فوتبال تاکنون برای فسخ قرارداد و پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی با وی به توافق قطعی نرسیده است.
در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال طی روزهای دوشنبه و سه شنبه و کی روش بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شوند.
معنوی‌نژاد کمتر به بازی گرفته شده شناخت زیادی نسبت به او وجود ندارد و اصلا بعید نیست که در تقابل با برزیل در ترکیب شروع‌کننده عطایی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ