در شرایطی که قرار است کارلوس کی‌روش فردا برای آغاز تمرینات تیم ملی وارد تهران شود، فدراسیون فوتبال تاکنون برای فسخ قرارداد و پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی با وی به توافق قطعی نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران این استان به بازخوانی زوایای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است که تروریست دستگیرشده‌ی روز گذشته، فردی به نام س. اسلم‌یار، تاجیک‌تبار و اهل ولایت بدخشان است.
امروز و روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
جزییات کشف و انهدام شبکه ضدایرانی موساد در استانبول توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) امروز رسانه‌ای شد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است، عنوان کرد: شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است.
در پی توافقات صورت گرفته به زودی منابع ارزی بلوکه شده ایران در کره جنوبی و عراق آزاد شده و در اختیار شش بانک ایرانی قرار می‌گیرد.
تاکنون خبر‌های مختلفی در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر شده است. حالا تصاویری از نسخه اولترا نسل جدید آیفون منتشر شده که آن را با دکمه اکشن نشان می‌دهد. تصاویر تأیید می‌کنند که اپل قصد دارد سوئیچ قطع‌کردن صدا را با دکمه اکشن در کناره دستگاه جایگزین کند.
در این دیدار، معاون وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انگیزه کشور‌های مختلف برای پیوستن به سازوکار‌های اقتصادی و بین‌المللی متعلق به جبهه چندجانبه‌گرایی از جمله سازمان همکاری شانگ‌های و مجموعه بریکس، نتیجه سست‌شدن زیرساخت سازوکار‌های بین‌المللی متعلق به جریان یکجانبه‌گرایی است.
بر اساس اعلام منابع رسمی از ۲ هفته گذشته رزمایش‌های پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار شرقی خراسان رضوی در حال انجام است.
ملکی با اشاره به اینکه تا این لحظه ۱۲ نفر در این حادثه نجات پیدا کرده‌اند، گفت: این ۱۲ نفر شامل ۷ مرد و ۵ زن هستند و همچنان عملیات در محل ادامه دارد.
اهواز - معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در استان در حال فعالیت هستند.
رئیس اورژانس فارس گفت: اقدامات درمانی مورد نیاز برای مصدومان در محل حادثه انجام شد و ۵ مصدوم جهت اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان پیوند اعضا و سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز منتقل شدند.
وکلا شغل آسیب‌پذیری دارند. همانطور که یک سرباز می‌تواند سلاح داشته باشد و از خود دفاع کند وکلا نیز باید سلاحی داشته باشند تا در چنین مواقعی بتوانند از خودشان دفاع کنند. نمی‌گوییم که حتما سلاح گرم یا نوعی سلاح سرد، ولی چیزی که بتوان از آن در مواقع خطر استفاده کرد. وکلا، مدافع حقوق ملت هستند و به دلیل شغلی که دارند در معرض آسیب و خطر قرار می‌گیرند.
قاچاقچیان اقدام به ریختن گازوئیل بر روی جاده کرده و موجب لغزنده شدن و واژگونی خودروی پلیس شدند که در جریان آن شهید میلاد آزادداور به درجه رفیع شهادت رسید.
قاچاقچیان اقدام به ریختن گازوئیل بر روی جاده کرده و موجب لغزنده شدن و واژگونی خودروی پلیس شدند که در جریان آن شهید میلاد آزادداور به درجه رفیع شهادت رسید.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
از امروز (یازدهم مردادماه) دسترسی به این اپلیکیشن امکان‌پذیر شده است.
کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی، که به صورت اتفاقی رخ داد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.
با ارسال لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری از سوی رئیس جمهور به مجلس، شکایت ایران از کره جنوبی درباره پیگیری حقوقی و استرداد مطالبات از بانک‌های این کشور رسماً کلید خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ