سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران بامداد دوشنبه 18 مهرماه وارد تهران می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، از لبران جیمز به عنوان بازیکن مورد علاقه خود در NBA یاد کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد زمان بازگشت دو قهرمان جهان که کشتی‌گیران مصدوم اردوی جاری هستند را اعلام کرد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فردا به تهران بازمی‌گردند.
وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: پس از طی مراحل مورد نیاز، این سنگ‌نگاره در موزه ملی ایران به نمایش در می‌آید که زمان آن به اطلاع می‌رسد.
کوهنوردان روسی به مسابقات بین‌المللی باز خواهند گشت.
کوهنوردان روسی به مسابقات بین‌المللی باز خواهند گشت.
پاکو خمس روز یک تیر ماه به تبریز بازخواهد گشت.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کوین یامگا از ناحیه عضله پشت ران دچار کشیدگی شده است.
روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: ۵۶۰ میلیون دلار ارز که به علت تحریم‌ها در خارج از کشور بلوکه شده بود با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان به کشور بازگشت.
مشاور رئیس امارات اعلام کرد که موضع این کشور درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب واضح و روشن است.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که زمان بازگشت نظامیان به پادگانها فرا رسیده است.
آژانس فضایی روسیه اعلام کرده که قصد دارد یک فضاپیمای جایگزین سایوز را برای بازگرداندن خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین در اواخر این ماه به فضا پرتاب کند.
فدراسیون فوتبال در تلاش است مقدمات بازگشت زنان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال را فراهم کند.
باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه اجازه حضور در تمرین را ندارند.
بنا بر اعلام آژانس فضایی چین فضاپیمای باری تیانژو ۴ چین در ساعت ۷:۲۱ صبح به وقت محلی دوباره به شکلی کنترل شده وارد جو زمین شد.
در حالی که فدراسیون فوتبال زمان بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی به کشور را اعلام عمومی کرده بود و خبرنگاران زیادی مقابل ورودی CIP فرودگاه امام حضور داشتند؛ اما به هیچکدام از اصحاب رسانه اجازه ورود به سالن فرودگاه و مصاحبه با اعضای تیم ملی داده نشد./ منبع: ورزش آنلاین
باشگاه چلسی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که انگولو کانته به دلیل مصدومیت همسترینگ جراحی شده و دست‌کم چهار ماه از میادین دور خواهد بود.
با اعلام نایب رئیس فدراسیون فوتبال زمان ورود سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر به تعویق افتاد.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
مقامات طالبان علناً اعلام کرده‌اند که به دختران نوجوان اجازه بازگشت به مدرسه را خواهند داد، اما می‌گویند که برای ایجاد تدارکات برای جداسازی جنسی شدید برای اطمینان از یک چارچوب اسلامی به زمان نیاز است.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ