سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر وارد تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری قرعه کشی جام ملت های آسیا با کارلوس کی روش دیدار کرد.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران برای عقد قرارداد با تیم ملی قطر وارد این کشور شد.
از ما نشنیده بگیرید، اما خبردار شدیم میرشاد ماجدی رئیس سابق فدراسیون فوتبال تنها مخالف جدی کارلوس کی روش است.
نخستین دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با دوئل دو مدعی کاپیتانی استقلال همراه خواهد بود.
از بهار ۹۰ که کی‌روش وارد فوتبال ایران شد و کارش را به‌صورت رسمی آغاز کرد، نوروز‌های زیادی را با او گذرانده‌ایم، اما خبری از «روز نو» نبوده است.
به نحوه کار کارلوس کی‌روش در جام جهانی بیست و دوم نقد‌های متعددی وارد است، اما جالب‌ترین و عجیب‌ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که ۲۶ بازیکن را به قطر ببرد ۲۵ نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
بعد از انتظار یک ساعته خبرنگاران برای حضور سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد کنفرانس خبری به دلیل مشکلات فنی لغو و به فردا موکول شد.
دستیار ویژه کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.
دستیار ویژه کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.
طبق گزارش این رسانه کارلوس کی روش با سیستم ۴-۱-۴-۱ وارد زمین بازی می‌شود در حملات این سیستم به صورت خودکار به سیستم ۴-۳-۳ تبدیل می‌شود.
سرمربی تیم ملی آمریکا نیز به مانند کارلوس کی‌روش، مینی کمپی را با حضور 9 نفر از بازیکنان داخلی تشکیل داده است.
بازگشت پیرمرد پرتغالی به راس کادرفنی تیم ملی فوتبال احتمالات تغییرات ناخواسته در ترکیب تیمی همچون پرسپولیس را افزایش داده است.
به نظر می رسد سرمربی تیم ملی ایران تصمیمی برای تغییر البسه ملی پوشان در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
اطلاعات و اخباری که درباره سرمربی تیم ملی فوتبال است همین اطلاعات موجود در فضای رسانه‌ای است. ایشان تازه وارد شدند، اجازه دهید کارشان را شروع کنند بعد اخبار کامل‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
کارلوس کی‌روش وارد تهران شد
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان وارد ایران شد
سرمربی جدید تیم ملی ایران دقایقی قبل از استانبول به تهران رسید.
در شرایطی که قرار است کارلوس کی‌روش فردا برای آغاز تمرینات تیم ملی وارد تهران شود، فدراسیون فوتبال تاکنون برای فسخ قرارداد و پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی با وی به توافق قطعی نرسیده است.
در حالی‌که هنوز تکلیف دستیاران ایرانی سرمربی پرتغالی ایران مشخص نشده، کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران که به‌زودی وارد تهران خواهد شد، کادری متشکل از دستیاران سابق خودش را جمع خواهد کرد
کیانوش رحمتی معتقد است بازیکنان تیم ملی با حضور کارلوس کی‌روش با انرژی و توان بیشتری وارد زمین مسابقه خواهند شد.
بنا به گفته نبی یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری وارد تهران می شود.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه صحبت هایی مبنی بر بازگشت کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح می شود با گفتن «نه» وارد جلسه شد تا به نوعی این موضوع را رد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ