رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: رادیو داروهای تولیدی در داخل کشور امروز توانسته اند تراز کشور را در زمره پنج کشور اول دنیا قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.
آنچه مشخص است این است که وریا نه به‌خاطر موارد فوتبالی بلکه دقیقا به خاطر مواردی غیر از دنیای ورزش به حاشیه رانده و سپس هم مجبور به خداحافظی شد. کاپیتانی که ۱۸۵ بار پیراهن استقلال را به تن کرد، کاراکتری مجزا داشت که او را در زمره ورزشی‌های «خاص» فوتبال ایران قرار می‌داد
معماری عصر پهلوی اول تلفیقی از گذشته و حال است و از برداشت‌های مختلفی قابل تحلیل است. یک برداشت این است که بعد از گذشت ٢٠٠ سال تاخیر نسبت به اروپا این شیوه معماری در ایران شکل گرفت. برداشت دیگر هم وجود عنصر استحکام در این آثار است. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که برخی از این معماری‌ها، فارغ از زشتی‌ها و زیبایی‌ها نماد حضور مدرنیته در ایران هستند؛ برای مثال ساختمان قماش در شمال میدان راه‌آهن در زمره این ساختمان‌هاست.
نیروی‌های روسیه از موشک‌های ضدزره دهلاویه ایران که در واقع کپی موشک ضد زره کورنت خودشان است استفاده می‌کنند، حال برخی منابع روسی مدعی شدند ویدیو مربوط به شلیک و اصابت این موشک به زرهپوش اوکراینی است.
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: در تولید علم و نوآوری که از سوی پژوهشگران ایرانی انجام شده ایران در رتبه بندی فناوری در اغلب زمینه های اقتصادی در زمره ۱۰ کشور برتر جهان قرار گرفته است.
بیانیه مجلس تاکید کرده است: فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
اعضای این حزب جدید افراد شناخته‌شده‌ای در سیاست ایران نیستند. آن‌طور که از ظاهر امر بر‌می‌آید، زهره الهیان چهره اصلی این حزب است و اعضای آن، از پنج جمع متفاوت به این حزب پیوسته‌اند که همه به شکلی با زهره الهیان ارتباط دارند.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
«ایران از نگاهِ روس ها، تا حد زیادی هزینه‌های تقابل با غرب را برای کرملین کاهش می‌دهد و در عین حال نقشی مهم در تامین امنیت محیط پیرامونی روسیه نیز بازی می‌کند. از این رو، روس‌ها تقویت ایران و در عین حال متشنج بودن روابط این کشور با جهان غرب را در زمره منافع راهبردی خود ارزیابی می‌کنند.»
مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: ۱۴ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا ۲۰۲۲ قرار گرفتند.
زهره هراتیان به عنوان آخرین نماینده رسمی باقیمانده از ایران، در جام جهانی حضور دارد.
زهره هراتیان به عنوان آخرین نماینده رسمی باقیمانده از ایران، در جام جهانی حضور دارد.
زهرا خواجوی دروازه‌بان ۲۵ ساله تیم ملی زنان ایران بعد از یک دوری دو ساله به اردوی تیم ملی بازگشت.
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت:تعداد پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا نشان می دهد در یک دوره ۴ ساله ورود پژوهشگران ایرانی در این فهرست رشدی حدود ۳۴۰ درصدی داشته است.
رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از قرار گرفتن ۱۸۷۰ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد ۲ درصد برتر دنیا براساس «فهرست دانشگاه استنفورد» خبر داد.
زهره هراتیان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور در بازی ایران - آمریکا توضیحاتی ارائه داد.
زهره هراتیان که مدیریت ایفمارک را برعهده دارد، یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی خواهد بود.
زهره هراتیان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور در بازی ایران - آمریکا توضیحاتی ارائه داد.
زهره هراتیان که مدیریت ایفمارک را برعهده دارد، یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی خواهد بود.
زهره هراتیان که مدیریت ایفمارک را برعهده دارد، یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی خواهد بود.
درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد
مجموعه‌های آرامگاهی صوفیان به دلیل ویژگی‌های طراحی، ساختمانی و تزئیناتی دارای موقعیت رفیعی در معماری ایران هستند و در زمره برجسته‌ترین آثار به حساب می‌آیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ