اعضای این حزب جدید افراد شناخته‌شده‌ای در سیاست ایران نیستند. آن‌طور که از ظاهر امر بر‌می‌آید، زهره الهیان چهره اصلی این حزب است و اعضای آن، از پنج جمع متفاوت به این حزب پیوسته‌اند که همه به شکلی با زهره الهیان ارتباط دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد. او فصل قبل گلر سوم بارسا بود.
تیم ملی جوانان ایران در ست چهارم با اختلاف امتیاز بسیار زیاد ایتالیا را شکست داد تا برنده فینال در ست پنجم مشخص شود.
تیم ملی جوانان ایران در ست چهارم با اختلاف امتیاز بسیار زیاد ایتالیا را شکست داد تا برنده فینال در ست پنجم مشخص شود.
جوانان ایتالیا در ست دوم فینال قهرمانی جهان، ایران را با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ شکست دادند.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
تعداد مشاهده ویدیوی معارفه ستاره‌های جذب شده توسط تیمهای عربستانی به بهانه‌ای جدید برای رقابت بین آنها تبدیل شده است.
با درخشش سینا سعیدی‌فر درون دروازه استقلال حالا او مدعی پیراهن شماره یک تیم فوتبال امید خواهد بود.
سه روز از تصویب قیمت‌های جدید خودرو توسط شورای رقابت گذشت اما هنوز این نهاد قیمت‌ها را منتشر نکرده است.
محققان کشور روشی جدید برای تولید کاتالیستها طراحی کردند که قابل رقابت با کاتالیستهای موجود در بازار هستند.
رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی در مجلس یازدهم گفت: شورای رقابت باید نحوه قیمت‌گذاری جدید خودروهای داخلی را شفاف اعلام کند به عبارتی منطق حاکم بر فرمول قیمت‌گذاری خودروها توسط شورای رقابت باید برای مردم کاملا شفاف و مشخص شود.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
9 تیم برای کسب عنوان بهترین باشگاه آسیا در منطقه غرب در ماه فوریه، با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران اعلام کرد که سابریست‌های ایران وسایل خود را در نخستین روز جام جهانی ایتالیا در اختیار نداشتند و همین موضوع باعث شد که روی تمرکزشان تاثیر بگذارد و بازی‌های خود را از دست بدهند.
مرور بخش‌های مختلف دولت رییسی نشان می‌دهد که امپراطوری جلیلی از طریق نیروهایش در سطوح مختلف انسانی در بدنه دولت گسترده است؛ بخش‌هایی از سیاست داخلی تا برخی وزارتخانه‌ها. هر سرنوشتی که ابراهیم رییسی پیدا کند هم قالیباف و هم جلیلی، به دنبال سهم فدایی شده خود برای او هستند بنابراین رقابتی جدی بین آن‌ها شکل خواهد گرفت، تا عزیز بعدی اصولگرایان باشند، جایگاهی مشابه سال‌های ۹۶ و ۱۴۰۰ ابراهیم رییسی که باید همه آتش‌ها بر او گلستان می‌شد
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هوش مصنوعی و برنامه نویسی از رشته‌هایی هستند که زمینه آموزش آنها می‌تواند از سنین ۱۲ سال به بالا صورت گیرد.
مدافع چپ جوان استقلال امیدوار است شانس بازی در جام جهانی را به دست بیاورد.
در فاصله 6 روز مانده تا جدال ایران مقابل انگلیس، اکنون رقابت اصلی شاید در سمت راست دفاع باشد و باید دید در نهایت کارلوس کی روش از بین دو گزینه‌ای که در اختیار دارد، به کدامیک بازی خواهد داد.
جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا این روز‌ها تمریناتش را برای مسابقات جهانی صربستان و کسب طلایی دیگر آماده می‌کند.
از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به صورت رسمی جنگ پیام نیازمند و رشید مظاهری برای حضور در ترکیب اصلی آغاز می‌شود.
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ یک، تیم‌ها ترتیب مصاف با حریفان خود را شناختند.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ