زهره هراتیان به عنوان آخرین نماینده رسمی باقیمانده از ایران، در جام جهانی حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
شاید هرگاه صحبت از یک نخبه ریاضی و یا دانشگاه هاروارد می‌شود، به یاد زنده‌یاد مریم میرزاخانی بیفتیم. میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه «استنفورد» بود. او در سال ۲۰۱۴ به دلیل کنش‌گری در زمینه «دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضا‌های پیمانه‌ای آن‌ها» برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی اولین زن و ایرانی برنده مدال فیلدز است.
تا دیروز ۴ ایرانی از دپارتمان ریاضی محض هاروارد دکترا گرفته بودند: فرشید جمشیدیان (۱۹۸۰)، پیروز وکیلی (۱۹۸۸)، مریم میرزاخانی (۲۰۰۴)، علی اکبر دائمی (۲۰۱۴)
هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا تصویر خاطره‌انگیز را در فضای مجازی منتشر کرد.
راحله طهماسبی سروستانی که پیش از این به عنوان اولین دریانورد زن ایران مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان کشوری قرار گرفته بود، اینبار بعنوان اولین کاپیتان زن ایرانی برای استان فارس افتخار آفرینی کرد.
دومین بازی تیم ملی هم در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران زن همراه بود.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
ارسلان مطهری با انتشار یک استوری اینستاگرامی روز جهانی زن را به زنان ایرانی تبریک گفت.
مشخص نیست چه ساختار و سازوکاری در ورزشگاه‌های ایران پیاده شده که برای تماشاگران زن ایران نامناسب و برای تماشاگران روسی مناسب است
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
آندرومدا که با نام زن در زنجیر نیز شناخته می‌شود، نزدیک‌ترین کهکشان به کهکشان راه‌شیری است و با چشم غیرمسلح می‌توان آن را دید. اولین کسی که به وجود این جرم آسمانی پی برد، ستاره‌شناس ایرانی، «عبدالرحمن الصوفی» در سال ۹۶۵ میلادی بود. او این کهکشان را در کتاب ستارگان ثابت خود با عنوان «لکه سحابی» یا «ابر کوچک» ذکر کرد.
در دیدار تیم ملی ایران و آمریکا حضور یک زن ایرانی با یک پلاکارد خبرساز شد.
در ورزشگاه الثمامه محل برگزاری دیدار ایران و آمریکا، یک ایرانی هماهنگ کننده پزشکی این دیدار است.
تعدادی از داوران زن فوتبال ایران بازی پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کردند.
زری فتحی به عنوان داور اول، بازی حساس تیم های ژاپن و کره جنوبی در دور گروهی جام ملت های فوتسال آسیا را قضاوت کرد.
میتیا گاسپارینی، پشت خط زن تیم ملی والیبال صربستان در این فصل از رقابت‌های باشگاهی برای فولاد سیرجان به میدان می رود.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
امیرحسین توخته، سرعتی زن تیم ملی ایران با ظاهری جدید در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شده است.
اولین عکس از جایگاه تماشاگران زن در بازی‌های لیگ ایران
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
این قاب جالب، امروز و در ادامه رقابت‌های جودوی بازی‌های همبستگی اسلامی ثبت شد.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی گران شد، خبری مهم برای خساپا،  فولاد تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل، جاماندگان سود سهام عدالت بخوانند، مجمع شکام ۱۴۰۱ | شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، سیگنال منفی و مهم نظام بانکی به بازار سرمایه، چرا سهامداران به سمت سیگنال فروشان می‌روند؟، گزارش عملکرد، زمان برگزاری مجمع و زمان پرداخت سود ۴ نماد پالایش، حمایت مهم شاخص کل کجاست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ