در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره اقدام آمریکا به ارسال تانک به اوکراین، برخی رسانه‌ها اعلام کردند واشنگتن ۳۰ تا ۵۰ تانک به اوکراین ارسال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور گفت:در شهریور با اغتشاشات مواجه شدیم،آمریکایی‌ها یک جا ۵۰ و جای دیگر ۳۵۰میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش شرایط را کنترل کرد.
نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل روز پنج‌شنبه در اظهاراتی مدعی شد: اینکه ایران بتواند با اخاذی هسته‌ای تمامی شهرهای آمریکا را تهدید کند، تاریخ را تغییر می‌دهد.
مدیر اف بی آی به کنگره آمریکا اعلام کرد تعداد هکرهای چینی بسیار بیشتر از کارمندان اطلاعات سایبری این کشور است و در همین راستا خواستار بودجه بیشتری برای آژانس شد.
شرکت شورون آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این شرکت در ونزوئلا به ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده و تا پایان امسال ۵۰ درصد رشد خواهد کرد. ‌
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان ویرانگر در ایالت آرکانزاس به ۵ کشته و ۵۰ مصدوم خبر می دهند.
وزیر دفاع با بیان اینکه رزمایش آمریکا با ۵۰ کشور در خلیج فارس را با هوشیاری رصد می‌کنیم، گفت: برگزاری چنین رزمایشی دلایل مختلفی دارد؛ یکی آمادگی و دیگری بحث روحیه دادن به نیروهایشان است.
وزیر دفاع با بیان اینکه رزمایش آمریکا با ۵۰ کشور در خلیج فارس را با هوشیاری رصد می‌کنیم، گفت: برگزاری چنین رزمایشی دلایل مختلفی دارد؛ یکی آمادگی و دیگری بحث روحیه دادن به نیروهایشان است.
نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش در آب‌های جنوبی ایران، دریای عرب، دریای سرخ، دریای عمان، اقیانوس هند و مناطق ساحلی شرق آفریقا انجام می‌شود.
کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین، در آینده نزدیک به حدود ۵۰ میلیارد دلار خواهد رسید.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند: درحالیکه تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا به ۵۰ نفر افزایش یافته است؛ برق ۱۵ هزار نفر از ساکنان نیویورک نیز قطع شده است.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
دموکرات‌های آمریکایی توانستند با کسب ۵۰ کرسی، جمهوری‌خواهان را با ۴۹ کرسی شکست دهند و کنترل این مجلس کنگره آمریکا را به دست بگیرند.
در مجلس سنا، جمهوری‌خواهان به ۵۱ کرسی و دموکرات‌ها به ۵۰ کرسی دیگر نیاز دارند، زیرا کاخ سفید اکنون در کنترل دموکرات‌هاست و در صورت تساوی ۵۰-۵۰ سنا - با در نظر گرفتن معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان رئیس مجلس سنا - در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد.
ضارب شوهر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اتهام ضرب و جرح عضو خانواده یک مقام رسمی با خطر ۵۰ سال حبس روبه‌رو است!
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در یک گردهمایی ، تعدادی ایالت‌های آمریکا را بجای ۵۰ ایالت، عنوان کرد.
رئیس جمهور آمریکا پس از سفارش غذا در یک رستوران مکزیکی ۵۰ درصد تخفیف دریافت کرد.
در بحبوحه جنگ اوکراین و افزایش تنش‌ها در منطقه، یک مقام دفاعی آمریکا از فروش ۵۰ میلیارد دلاری اسلحه در این کشور خبر داد.
رویترز گزارش داده است در پی خشکسالی شدید تابستان گذشته و طوفان «ایان» محصولات کشاورزی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و قیمت‌ها ممکن است تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
۵۰ نماینده کنگره آمریکا در نامه ای به جو بایدن درباره توافق احتمالی با ایران در خصوص رفع تحریم ها ابراز نگرانی کردند.
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا با پذیرش وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بخت حزب خود را برای به دست گرفتن کنترل سنا ۵۰-۵۰ پیش‌بینی کرد.
اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز اعلام کردند که فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر نرخ بهره را ۵۰ واحد افزایش خواهد داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ