ضارب شوهر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اتهام ضرب و جرح عضو خانواده یک مقام رسمی با خطر ۵۰ سال حبس روبه‌رو است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب خبر داده که به خاطر سخنرانی خود در تاریخ سوم خرداد سال 1388 در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال به دعوت جوانان حامی مهدی کروبی به یک سال حبس تعزیری و 50 ضربه شلاق روی نقاط مجاز بدن محکوم شده است.
خیابان تهران که میدان شهناز (امام حسین (ع) را به شرق تهران متصل می‌کرد، همه روزه شاهد تصادفات مختلف است.
متقاضایان برای سفر حج در سال ۱۳۵۲ به ۴۱ مسجد در تهران و ۲۰۰ مسجد اوقافی در شهرستان‌ها مراجعه و دفترچه ثبت اطلاعات دریافت می‌کردند.
در سال ۱۳۵۲، نزدیک به ۳۰ هزار ایرانی به خانه خدا مشرف شدند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته با تداوم روند افزایش دما در جنوب شرق، بیشینه دمای هوا در شهداد کرمان به ۵۰.۲ درجه سلسیوس رسید.
ابتکار: کارشناسان می‌گویند اگر روند فعلی ادامه یابد تعداد قطعات پلاستیک دریا‌ها در سال ۲۰۵۰ بیش از موجودات دریایی خواهد بود/ به‌طور میانگین هر انسان سالانه معادل ۵۰ کیسه پلاستیکی را می‌خورد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ۵۰ مورد حکم قصاص با تلاش خیران در سال ۱۴۰۱ منجر به گذشت شد.
استاد اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مردان پس از ۵۰ سالگی، هر سال یک بار آزمایش PSA انجام بدهند.
سال ١٣۵١ است. دکتر محمدرضا کاظم‌زاده لاهیجی، پزشک خیر، برای معلولان و سالمندان رهاشده، خانه خیریه کهریزک را در انتهای جاده قم، بعد از بهشت زهرا (س)، راه‌اندازی می‌کند، فقط برای اینکه این افراد جایی برای خواب و نانی برای خوردن داشته باشند.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
هوش مصنوعی آینده تهران را در ۵۰ سال آینده تصویر کرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از هدف‌گذاری افزایش ۵۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
هلیوم۳، عنصری است که می‌تواند در رآکتور‌های هم‌جوشی هسته‌ای که در آینده نه چندان دور یکی از منابع اصلی انرژی باشد، مورد استفاده قرار گیرد.
خبر «عکس ابر‌های عجیب و بحث برانگیز در آسمان خلخال، چند ساعت قبل از زلزله دیشب ترکیه» با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران همراه شد.
خجسته مهر باتاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی گفت:چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گازبه مقدار ۱۴۲ میلیارد مترمکعب افزایش خواهد یافت.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
پس از پایان بازی فینال ۱۹۵۰، بیمارستان های برزیل ده ها مورد از مردم را دریافت کردند که نتوانستند شوک را تحمل کنند. حداقل ۱۷ نفر کشته شده و ده ها نفر اقدام به خودکشی کردند.
معاون نخست‌وزیر روسیه می‌گوید علی‌رغم ظهور منابع انرژی جدید، جهان هم‌چنان به سوخت‌های فسیلی وابسته است و این وابستگی حداقل تا ۵ دهه دیگر ادامه خواهد داشت.
«تصمیم اخیر رمضان قدیرف در محکوم کردنِ وضعیت کنونی کارزار نظامی کرملین در خاک اوکراین توضیح دهنده این نکته است که تا چه حد نارضایتی‌ها مخصوصا در رده‌های بالای فرماندهی روسیه در قالب جنگ اوکراین در حال افزایش است. جدای از این‌ها، موضع گیری‌های افرادی نظیر رمضان قدیرف می‌تواند به مثابه تحرکاتی جهت بی اعتبار سازی ارتش روسیه نیز در نظر گرفته شود. اقدامی که در نوع خود می‌تواند مجازاتی همراه با جریمه نقدی به اندازه ۵۰ هزار روبل و یا حتی در برخی موارد تا ۱۵ سال حبس را به دنبال داشته باشد».
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
سام درخشانی به حرکت جنجالی ساپینتو واکنش نشان داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ