رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا با پذیرش وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بخت حزب خود را برای به دست گرفتن کنترل سنا ۵۰-۵۰ پیش‌بینی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میچ مک‌کانل رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه هنگام صحبت در کنفرانس خبری خود به‌یک‌باره برای لحظاتی بی‌حرکت به نقطه‌ای خیره و این کنفرانس را برای مدتی نیمه کاره رها کرد.
هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر روتردام هلند با حاشیه‌های عجیبی همراه است که درگیری لفظی بازیکن و سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از جمله آن‌ها است.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنوز خودروهای وارداتی بدست مشتریان نرسیده است، گفت: ۴ هزار دستگاه خودرو وارد گمرک شده و تعداد قابل توجهی هم در انتظار دریافت تاییدیه استاندارد هستند.
میچل، مربی خیرونا، که سه شنبه تیمش موفق به شکست 4-2 رئال شد، دیشب میهمان پپ گواردیولا و باشگاه سیتی بود.
وزیر نیرو در دیدار با وزیر انرژی پاکستان گفت: در چارچوب توافق جدید، حجم تبادل برق دو طرف به حدود ۲۰۰ مگاوات ارتقا می‌یابد.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه 2231 و 2140 شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز لیگ برتر، در اراک و بین دو تیم آلومینیوم و مس رفسنجان انجام می‌شود.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، او را بزرگترین استعداد در فوتبال مدرن می داند و گفت ارزش واقعی او یک میلیارد یورو است.
محمود عباس تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را در شورای امنیت سازمان ملل پیگیری می‌کند.
وزیر دفاع آمریکا امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای خود از اندونزی خود ادعا کرد: تا هر وقت که طول بکشد از اوکراین حمایت می‌ کنیم!
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اروپا و لهستان بیشتر بهای انزوای روسیه را می‌ پردازند.
معاون وزیر دفاع آمریکا با تکرار مواضع روسیه هراسانه خود مدعی شد: هر دو حزب کنگره از اوکراین حمایت می‌ کنند!
سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی، گفت: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.
در چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه به نمایش در می‌آید.
در چهارمین نمایشگاه لیزر و فوتونیک ایران آخرین دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه به نمایش در می‌آید.
رئیس جمهور سابق آمریکا در توصیف سرسپردگی خود به اشغالگران صهیونیست امروز اعلام کرد: به آسانی می‌ توانم حتی نخست وزیر اسرائیل شوم.
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از تدوین و اجرای طرح پایداری خودکفایی تولید گندم در قالب الگوی کشت خبر داد.
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تمام پروازها از ساعت ۲۴ امشب سی ام شهریورماه ۱۴۰۱ طبق ساعت درج شده در بلیت و ساعت رسمی کشور انجام خواهد شد.
عباسی تاکید کرد که سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای فرزندان مسوولان دام پهن می‌کنند و از آن‌ها در حالی که تکیلا و ویسکی خورده و در پارتی می‌رقصند فیلم می‌گیرند و با تهدیدشان به انتشار فیلم، می‌خواهند که از پدران شان فلان اطلاعات را بیاورند.
دومین چالش نوآوری با همکاری پارک فناوری پردیس و یونیسف با هدف شناسایی راهکارهای نوآورانه برای حل مشکلات کودکان و نوجوانان در ایران برگزار می‌شود.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز با انتشار پیامی تصریح کرد: مردم صلح می‌ خواهند نه جنگ، اما ناتو علاقه‌ای به صلح ندارد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که توسعه صنعت دام، طیور و آبزیان با اجرای ۱۳ پروژه ملی کارآمدتر می شود.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی گفت: آمریکا و نیروهای ائتلاف از تروریسم در سوریه حمایت می‌ کنند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد: زیست‌بوم شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی به توانمندی می‌ رسد و نیازهای این حوزه را رفع می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ