وزیر میراث فرهنگی وجود دو تاج پهلوی را هنگام بازدید از موزه جواهرات تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های متنوع و خوبی در دو کشور وجود دارد که فعال کردن آنها به گسترش همکاری‌ها و تقویت روابط دوجانبه و به‌تبع آن توسعه تعاملات بین‌المللی دو طرف می‌انجامد.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
ذکریایی، متخصص فلوشیپ سم‌شناسی بالینی می‌گوید: در مسمومیت مشروب حاوی متانول، چالش اصلی ما این است که اصلا نمی‌دانیم بیمار چه چیزی مصرف کرده، چون این بیماران، ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد از مصرف مشروب با علایم متانول مواجه می‌شوند و در مراجعه به مرکز درمانی هم، درحالی که ممکن است مسمومیت متانول تا مرحله اسیدوز متابولیک و درگیری کلیه‌ها پیش رفته باشد، معمولا مصرف مشروب را کتمان می‌کنند.
با وجود پیشنهاد مهدی تاج به دو کارخانه بزرگ خودروساز مبنی بر حمایت از تیم های استقلال و پرسپولیس این دو تیم به فعالیت خود در فوتبال ادامه می دهند.
جبهه پایداری بلندگو و رسانه دارد و بدون خونریزی صداوسیما را گرفته‌اند. در فضای مجازی پول خرج می‌کنند. بعضی از نهاد‌های قدرتی در اختیارشان است. با وجود پول، نهاد‌های قدرتی، رسانه و تریبون، یک جماعتی که سروته آن دوتا اتوبوس نیست خیلی راحت می‌توانند بیایند و با استفاده از بلندگو، صداوسیما، بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی واقعیت‌ها را طور دیگری جلوه بدهند. از انسان‌های سالم، درست و مفاخر کشور مزدور و خائن و فتنه‌گر یا ساکت فتنه درست کنند. این‌ها به خاطر امتیازاتی است که در اختیار دارند؛ نهاد‌های قدرتی، ثروت و رسانه.
در دو دهه اخیر چند بار قهرمان و صدرنشین روز آخر تمام شده و یحیی گل محمدی به این مسئله به خوبی واقف است.
با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
باورش سخت است که در این آسمان دودگرفته تهران، غیر از کلاغ و یاکریم پرندۀ دیگری وجود داشته باشد؛ این دوتا هم که یکی‌شان به نام بدشگونی رانده شده و آن دیگری از فرط دیده شدن از چشم ها افتاده است.
اگرچه در سال ۱۴۰۲ مجوز ورود زنان به ورزشگاه برای دو بازی تدارکاتی تیم ملی گرفته شد؛ ولی در اقدامی عجیب هنوز به تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ داده نشده است.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
تیم جوانان ویتنام با وجود کسب دو پیروزی در دو بازی اول خود، با توجه به نتایج سایر بازی‌های گروه از صعود بازماند.
رئیس هیأت امناء ستاد دیه کشور با اشاره به جمعیت دو هزار و ۴۰۴ نفری زندانیان مهریه در کشور گفت: این افراد اغلب به دلیل عسرت در پرداخت سکه‌های کم اما سنگین قیمت در بند زندان بسر می‌برند.
باوجود زلزله ویرانگر ترکیه، طاها آکگول و رضا کایالپ قهرمانان سنگین‌وزن آزاد و فرنگی این کشور در دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی شرکت خواهند کرد.
سمنان- تصاویر منتشره از نحوه نگهداری دو توله یوزپلنگ‌ تازه پیدا شده در توران شاهرود آن هم بر روی پشت بام اداره محیط زیست در استان سمنان باعث بروز حواشی شده است.
خرم‌آباد- پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی امروز پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟
دو احتمال بزرگ در مورد ادامه فعالیت باشگاه لیورپول در مارکت زمستانی وجود دارد.
با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی و تشکیل کمیته اضطرار به احتمال زیاد مدارس و دانشگاه‌ها طی دو روز آینده تعطیل خواهد بود.
تمرین امشب فرانسه تحت تأثیر غیبت چند بازیکن مطرح و اصلی تیم، به دلیل بیماری قرار گرفت.
اکبری با تاکید بر این که دیگر امکان بازگرداندن توله‌ها به طبیعت وجود ندارد، گفت: دو توله یوز ماده تا کنون دو بار به طبیعت معرفی شده‌اند، اما با توجه به این که مادر در هر دو مرتبه برای پیدا کردن توله‌ها به محل نیامده است و خود توله‌ها نیز مدت زمان زیادی در کنار انسان حضور داشتند، دیگر امکان بازگرداندن آن‌ها به طبیعت وجود ندارد.
سه تیم از شش تیم آسیایی حاضر در جام جهانی 2022 موفق به صعود از مرحله گروهی شدند تا یک رکورد جدید ثبت شود.
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه مهمی را برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برگزار کرده است.
با وجود اظهار نظر دو پهلوی وزیر ورزش درباره محمدرضا داورزنی، او قطعا تا پایان دوره ریاست خود به کارش در فدراسیون والیبال ادامه خواهد داد.
لطف الله شیبانی، در خصوص نا‌آرامی‌های اخیر شیراز گفت: در ناآرامی‌های اخیر در شهرستان شیراز خسارت چندانی نداشتیم و با تدبیری که شد، مواردی که ممکن بود ایجاد مشکل کند، مثل بنرها، سطل زباله و... را اصطلاحا از سر راه جمع کرده بودیم.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ