اکبری با تاکید بر این که دیگر امکان بازگرداندن توله‌ها به طبیعت وجود ندارد، گفت: دو توله یوز ماده تا کنون دو بار به طبیعت معرفی شده‌اند، اما با توجه به این که مادر در هر دو مرتبه برای پیدا کردن توله‌ها به محل نیامده است و خود توله‌ها نیز مدت زمان زیادی در کنار انسان حضور داشتند، دیگر امکان بازگرداندن آن‌ها به طبیعت وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایطی که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای این تیم رقم خورده است، گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز زیر نظر کادرپزشکی کار را دنبال کردند و بعید است شرایط همراهی این تیم مقابل سپاهان را به دست بیاورند.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از پیگیری امور اداری برای واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس خبر داد.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش با اشاره به آخرین وضعیت این روزهای آذر و توران گفت: کمیته فنی درباره دو توله یوز تازه متولد شده تصمیم نهایی گرفت.
سعید پارسایی از آخرین وضعیت الهه محمدی و نیلوفر حامدی خبر داد.
همچنین، غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره آخرین وضعیت دو توله یوز تازه متولد شده در منطقه توران اظهار داشت: در حال حاضر هیچ خطری سلامت توله‌ها را تهدید نمی‌کند و در وضعیت مناسبی قرار دارند.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
استقلالی‌ها پیش از این دو مرتبه پول محمد محبی را در یک هفته اخیر به حساب سانتاکلارا پرداخت کرده بودند، اما از آن جا که این پول‌ها برگشت می‌خورد این بار از طریق یک واسطه اروپایی این پول را پرداخت کردند.
مربی تیم ملی واترپلوی ایران وضعیت ملی‌پوشان و برنامه تیم ملی ایران برای مسابقات آسیایی را شرح داد.
آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم تیم ملی انگلیس در آستانه مسابقات جام جهانی قطر اعلام شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره منابع مالی قطعه دوم آزادراه تهران‌-شمال، اظهار کرد: به منظور اتمام عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران- شمال ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که مقرر شده بخشی از این اعتبار از محل تهاتر اراضی مازاد دولت یا سایر ظرفیت‌های مشخص‌شده در قانون و بودجه بهره گرفته شود.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای دو مورد اعاده‌ای که در پرونده اکبر طبری پذیرفته شده بود در تاریخ ۱۸ مهر وقت نظارت تعیین و ۲۶ مهر ماه وقت رسیدگی تعیین شده است
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
طبق آخرین اندازه‌گیری‌ها تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۱ شهریورماه) شاخص کیفی هوای ماهشهر ۳۹۲ و خرمشهر ۳۳۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین وضعیت هوای این شهرها "خطرناک" بوده است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم دو مدافع مصدوم تیم، هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردند.
وضعیت مصدومیت دو مدافع پرسپولیس تا فردا مشخص خواهد شد.
شاکری درباره آخرین وضعیت دو نوزاد رها شده و محل نگهداریشان متذکر شد: با توجه به معلولیت نوزاد رها شده در مقابل درب شیرخوارگاه آمنه، این نوزاد به شیرخوارگاه "رفیده" و نوزاد بعدی به شیرخوراگاه آمنه انتقال داده شد.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ مورد ابتلا به وبا از چهار استان کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر شناسایی و گزارش شده است که ۹۵ درصد موارد ابتلا مربوط به دو استان کردستان و کرمانشاه بوده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۴۳۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۳۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
یکی از موفقیت‌های قوه قضاییه در دوره جدید دریافت نقد از منتقدان بوده است. در مرداد ماه کمیته منتخبی نقدهای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نقد برتر را ارزیابی می‌کند. ۵۵۰ مقاله ارسال شده که ۳۲ درصد با موضوع رسیدگی به تظلمات، تعدیات، رسیدگی به شکایات و حل و فصل دعاوی است.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ