وزارت خارجه سوریه آمریکا را به نقض حاکمیت این کشور و حمایت از تروریست‌ها متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر عراقی تاکید کرد که نیروهای حشدشعبی توانایی حفاظت از مرزهای این کشور را دارند و دولت بغداد نیازی به شرط و شروط‌ آمریکایی‌ها در این خصوص ندارد.
یک روزنامه نزدیک به دولت کوبا تصریح کرد که آمریکا با حمایت مالی و تبلیغات رسانه‏ ای «مسئول مستقیم» اعتراضاتی بود که دو سال پیش این جزیره را برای مدتی کوتاه دچار آشوب کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید قوانین تحریمی آمریکا که کشورهای ثالث را نیز مجبور به تبعیت از تحریم‌های واشنگتن می‌کند، خلاف قوانین بین‌المللی است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که انفجار خودرو خبرنگار مشهور روس نتیجه اقدام آمریکا و متحدانش است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
رئیس پارلمان کوبا با انتقاد از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه روسیه می‌گوید واشنگتن مسئول اصلی دامن‌زدن درگیری‌ها و جنگ در اوکراین است.
نامزد احتمالی ریاست جمهوری ایالات متحده، امروز پنجشنبه از اسرائیل به عنوان یکی از ارزشمندترین و قابل اعتمادترین متحدان کشورش یاد کرد.
نمایندگان روسیه و چین اعلام کردند: آمریکا به جای در پیش گرفتن اقدامات عملی تنش‌زا در شبه جزیره کره، به افزایش فعالیت‌های نظامی در این منطقه روی آورده است.
دبیرکل جنبش انصار الله گفت آمریکایی‌ها مایلند که امت ما دانشی را که به پیشرفت آن کمک می‌کند، در اختیار نداشته باشد و در این راستا، هزاران دانشمند ایرانی و سایر کشورها را هدف قرار داده اند.
دبیرکل جنبش انصار الله گفت آمریکایی‌ها مایلند که امت ما دانشی را که به پیشرفت آن کمک می‌کند، در اختیار نداشته باشد و در این راستا، هزاران دانشمند ایرانی و سایر کشورها را هدف قرار داده اند.
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که بی تردید آمریکا مسئول خرابکاری در خط لوله گاز نورد استریم روسیه است.
یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصار الله، مسئولیت ادامه جنگ و محاصره تحمیلی علیه یمن و تنش آفرینی در این کشور را متوجه آمریکا دانست.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: با بررسی اطلاعات موجود، احتمالا ایران این حمله را از طریق پهپاد انجام داده است. هیچ توجیهی برای این حمله - که آخرین مورد از اقدامات این چنینی و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده است - وجود ندارد.
مسئول امور کنسولی وزارت امور خارجه آمریکا از استانبول و آنکارا دیدن خواهد کرد.
منافقین که مسئول ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی‌اند با حمایت آمریکا در آلبانی مستقر و در چندین کشور اروپایی نیز حضور  دارند؛ موضوعی که روابط تهران با کشورهای میزبان را خدشه دار کرده‌است.
شبکه الجزیره قطر به نقل از یک مسئول عالی رتبه ایرانی اعلام کرد که اگر موضع آمریکا واقع‌بینانه باشد طی چند روز می‌توانیم به یک توافق حقیقی برسیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید پاسخ آمریکا به پیشنهادها و نظرات ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها، «معقول و منطقی» است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید پاسخ آمریکا به پیشنهادها و نظرات ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها، «معقول و منطقی» است.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات، نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان با هوشمندی و اقتدار منافع ملی ایران اسلامی را پی می‌گیرند و چنان‌که پاسخ آمریکا تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و برخلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و سرسپردگان‌شان مسئول فاجعه احتمالی در نیروگاه اتمی «زاپروژیا» هستند.
رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون روسیه بر غیر نظامی کردن مناطق مشرف به نیروگاه اتمی زاپروژیا تاکید کرد.
سازمان ملل معتقد است که روسیه و آمریکا مسئولیت اجرای کامل پیمان استارت جدید را بر عهده دارند.
مسئول دفتر روابط بین الملل حزب الله گفت: دست نشانده های آمریکا عامل فساد در لبنان و مسئول غارت اموال و دارایی های مردم این کشور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ