ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم خود مبنی بر تخریب منازل مجریان عملیات های اخیر در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف پایتخت جرایمی رخ داد از دستگیری سارق منازل تا فروش اقلام سرقتی در فضای مجازی که ماموران نیروی انتطامی در آن نقش آفرینی کردند.
سرکرده یک باند سرقت مدعی است که پس از هر سرقت، گوشت و مرغ‌های مسروقه را بین کودکان کار، کارتن‌خواب‌ها و افراد نیازمند بذل و بخشش می‌کرده است.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای منازل مسکونی در محدوده غرب تهران خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آخرین وضعیت ساخت منازل مسکونی برای شاغلین و بازنشسگان نیروهای مسلح را تشریح کرد.
نیروهای اشغالگر رگباری از بمب‌ها را بر روی بیمارستان دولتی و منازل غیرنظامیان جنین پرتاب کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان منازل جنوب شهر اصفهان خبر داد و گفت: این باند در ۱۰ فقره یکصد میلیارد ریال اموال را از منازل شهروندان سرقت کردند.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
در پنجمین روز از جنگ علیه غزه، منازل مسکونی فلسطینیان آماج حملات ددمنشانه جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
اهواز- رئیس پلیس آگاهی خوزستان از انهدام اعضای باند سارقان حرفه‌ای گاوصندق‌های منازل اهواز به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در استان تهران خبر داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای نوزدهمین روز به محاصره اریحا ادامه دادند و همزمان شهرک نشینان هم علیه فلسطینی‌ها شعار دادند.
پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای منازل در پایتخت خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه طی ایام نوروز سال جاری با کاهش ۱۳ درصدی سرقت منازل در استان مواجه بودیم، گفت: برخورد با جرائم، نیازمند همراهی مردم، دستگاه‌ها و پلیس است.
اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان ۴۰ میلیارد ریالی سکه، ارز و طلاجات در جنوب شهر اصفهان خبر داد.
حوالی ساعت سه بامداد دیروز ۲۱ اسفند در اثر این حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه در محله منظریه تبریز علاوه بر تخریب کلی این ساختمان، پنج خودرو و چهار واحد مسکونی دیگر به طور کامل آسیب دیدند.
منابع فلسطینی درباره خطر تخریب منازل ۸۰ خانواده اهل قدس در مناطق شیخ جراح و شهرک سلوان از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند.
گروه مقاومتی عرین الاسود با صدور بیانیه ای درباره پاسخ به جنایات و تجاوزات صهیونیست ها هشدار داد.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای پرداخت خسارت منازل آسیب‌دیده ایثارگران در زلزله شهرستان خوی خبر داد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو محسوب می شود، به طور جدی بر لزوم مصادره منازل مجریان عملیات تاکید کرد.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: لیست آدرس منازل ۸۷۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت را همراه با نوع معلولیت آنها به شهرداری‌های مناطق ارسال کردیم تا مناسب سازی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ