مرکز داده های فلسطینی «معطی» طی گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۸ عملیات تیراندازی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود همچنین رعایت زمانبندی مناسب برای صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با رگبار‌های عصرگاهی و اجتناب از قرارگیری در منطقه مخاطره‌آمیز در زمان وقوع رعدوبرق مدنظر قرار گیرد.
منابع عبری امروز جمعه اعلام کردند که یک هیئت آمریکایی عالی رتبه به پرسه زنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته است.
سال جاری میلادی خشونت بارترین سال از جهت تعقیب نیروهای مقاومت توسط نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری است.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر و بهره­‌وری انرژی برق (ساتبا) خبر داد: یک واحد صنعتی احداث هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر را عملیاتی می‌کند.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، پیامی قاطع و صریح به دشمن اشغالگر صهیونیستی است.
منابع عبری از تصمیم دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات و عملیات های نظامی در شمال کرانه باختری خبر داد.
سازمان امنیت داخلی آلمان درباره خطر «تشدید عملیات‌های جاسوسی روسیه» در بحبوحه حملات همه‌جانبه مسکو به کی‌یف، هشدار داد.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در تازه‌ترین شماره خود به عملیات صورت گرفته در خاک اراضی اشغالی و نگرانی شدید تل آویو نسبت به تشدید چنین عملیاتی پرداخته اند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یورش های گسترده را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.
محافل رژیم صهیونیستی در آستانه ماه رمضان زنگ خطر را درباره تشدید عملیات های ضدصهیونیستی به صدا درآورده اند.
اهواز - فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی تجدید بیعت کرد.
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
یک جوان ۲۷ ساله فلسطینی که شامگاه گذشته در روستای قراوه بنی حسان در مجاورت سلفیت به ضرب گلوله شهرک‌نشینان صهیونیست به شهادت رسید.
مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث دریافت وام این باشگاه و نحوه بازپرداخت آن توضیح داد.
در ۲۴ ساعت اخیر عملیات های مقاومتی به روند تصاعدی در هفته های اخیر ادامه داد و طی چندین عملیات تجمع نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفت.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد که در پی افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه غزه به دنبال تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، حماس از طریق مصر هشدار شدیداللحنی به رژیم صهیونیستی داده است.
منابع فلسطینی از تشدید عملیات های ضد صهیونیستی طی ساعات گذشته خبر دادند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات‌های غافلگیر کننده تهدید کرد.
اسماعیل کوثری گفت: اکنون شاهدیم گروهک‌هایی مانند کومله، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، هم‌جنس‌بازان، شیطان‌پرست‌ها، مارکسیست‌ها و چپ‌ها درعین اختلافاتی که با یکدیگر دارند با یکدیگر متحد شده و درتلاشند تا گام به گام مسیر تجزیه ایران را عملیاتی کنند.
در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ