گردان ابو علی مصطفی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که عملیات‌های اخیر در حواره کرانه باختری از سوی این گردان انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
برای نخستین‌بار گروه تروریستی «جیش الظلم» عکس گردان انتحاری‌ خود را منتشر کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که ۵ فرمانده گردان آزوف از کشور ترکیه به اوکراین بازگشتند.
دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.
مقامات نظامی صهیونیست گفتند که عملیات تله و کمین نیروهای مقاومت که مملو از مواد منفجره بود، غافلگیر کننده و بسیار شبیه بمب‌های استفاده شده در جنوب لبنان توسط حزب‌الله و غزه توسط حماس بود.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از برگزاری یک رژه نظامی در شهر جنین به مناسبت روز جهانی قدس خبر دادند.
گردان‌های القدس از تبادل آتش با نظامیان صهیونیست که صبح امروز(سه‌شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند خبر دادند.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه یکشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای خود خبر داده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.
مانورنظامی گردان‌های قدس قرار است شامل شلیک موشک و توپخانه، استقرار نیروهای سرایا و فعالیت نیروهای مختلف دیگر باشد.
سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که مقاومت و درگیری‌ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.
گردان های عزالدین قسام تصاویری از مقابله با تجاوز هوایی سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه پخش کرد.
گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با انتشار ویدئویی از نظامی اسیر صهیونیستی دروغگویی مقامات صهیونیست درباره آزادی او را افشا کرد.
فرمانده کل گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد: عهد بسته ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در این راه هیچ بازگشتی وجود ندارد.
گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در شهر جنین و نابلس خبر داد.
استقلال با 15 امتیاز  و پیش از دیدار امشب سپاهان و پرسپولیس موقتاً به صدر جدول صعود کرد و فولاد با 11 امتیاز به رتبه پنجم رسید
سردار سلامی گفت: ما ۲ هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است. اگر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود مقدار زیادی از تأثیرات دشمن کاسته خواهد شد.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی ۱۲ رزمنده جهاد اسلامی به شهادت رسیدند.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همه نیروهای میدانی خود دستور آماده باش صادر کرد.
اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.
چرا پس از هفت دوره از برپایی این حراج، متولیان امر واکنش نشان داده‌اند و در این چند سال چه عاملی باعث سکوت مسئولان مربوط شده بود؟! مسئولان در این مقطع چه اقدام حقوقی برای توقف و تعقیب عوامل این حراج انجام داده‌اند؟ آیا واکنش صرفاً در حد یک یادداشت انتقادی بوده و چرا؟! این نوع واکنش‌ها درباره ابهام‌ها پیرامون حراج و مالکانش، که «تابناک» نتوانست آن‌ها را کامل شناسایی کند، می‌افزاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ