از زمانی که به تیم آمدم ، من به دنبال این بازیکن بودم و چون محبی بازیکن آزاد نبود، هم باشگاه می‌جنگید و هم من خیلی صبوری کردم روی این بحث.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی فصل گذشته استقلال ضمن پرده برداری از مشکلات بین مدیرعامل و سرمربی پیشین این تیم گفت: بازیکنان عاشق ساپپنتو بودند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران قبلی استقلال با وعده‌هایشان به تیم ضربه زدند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
بازیکن سابق استقلال گفت: ساپینتو مربی با دانشی است و فوتبال ایران را دوست دارد و مانند استراماچونی شومن نیست که از ۲۰ دلارش نگذشت و تا قران آخر پولش را گرفت.
او درباره احتمال جدایی محبی و قایدی گفت: شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با بیان اینکه با هیچ مربی ای برای فصل بعد صحبت نشده است گفت: تنها گزینه ما ساپینتو است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی‌گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی، انجام خواهد گرفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.
علی فتح‌الله‌زاده انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان بهترین مربی سال ۱۴۰۱ را به سرمربی پرتغالی تبریک گفت.
مربی استقلال گفت: ساپینتو مربی پرهیجانی است و در طول بازی فشار زیادی بر روی او است.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ملوان تیم خیلی منظمی بود و می‌دانستیم دفاع را از عقب شروع می‌کند.
مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: آنچه در این دیدار از بازیکنان خواستیم را در زمین پیاده کردند و به یک پیروزی خوب رسیدیم.
مربی استقلال گفت: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه خدا را شکر برنده شده‌ایم.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کمتر سابقه داشته یک مربی در استقلال این اندازه اخراج شود، گفت: رفتارهای ساپینتو خسته کننده شده و حرف‌های ما برای او تکراری.
مربی استقلال گفت به نظر من آقای ساپینتو واقعا آدم خوش قلبی هستند و کار با ایشان عالی است.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی با استقلال با کیفیت بود و ساپینتو خوشبخت‌ترین مربی لیگ ایران است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه تغییرات ناگهانی در مدیریت باشگاه استقلال، سرمربی تیم را شوکه کرده، اما او باید خیلی زود به خود بیاید و فقط روی مسائل فنی تمرکز کند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است مربی گل‌گهر به دروغ به داور گفته ساپینتو با زبان پرتغالی توهین می‌کند.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه هنوز ساپینتو را از نزدیک ندیده است، گفت: او یک مربی باهوش و سرسخت است.
محمد محبی بازیکن جدید استقلال از اهدافش برای موفقیت این تیم در فصل جاری و حضور در جام جهانی سخن گفت.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ