«یک لحظه خنده‌دار برای ساپینتو؛ او بحث می‌کند، اخراج می‌شود و عقلش را از دست می‌دهد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا ساکت به خبر جنجالی پیرامون بودجه تیمهای ورزشی سپاهان واکنش نشان داد.
دستیار رسانه‌ای رئیس مجلس به ترند شدن هشتگ مذهبی صورتی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان می‌گوید رضا اسدی در تمرین صبح جمعه شاگردان مورایس حضور داشته است.
وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بر حفظ احترام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و همچنین اهالی فوتبال در بازی‌های لیگ برتر تاکید کرد.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
مدیر رسانه‌ای هوادار، پس از بازی با مس رفسنجان مصاحبه تندی انجام داد.
فدراسیون بسکتبال ایران تا قبل از رسانه‌ای شدن اقدام مغرضانه FIBA مبنی بر جعل نام خلیج فارس، هیچ واکنشی از خود نشان نداده بود که جای تعجب دارد.
واحد رسانه‌ای هیأت ثارالله زنجان در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س)، یکی از سرودهای مهدی رسولی برای ولادت حضرت با عنوان «کیه که بشناسه زهرا رو» را منتشر کرد.
سخنگوی دولت با اشاره به تلفات طوفان آمریکا گفت: اگر این اتفاق در ایران رخ می‌داد بنگاه‌های رسانه‌ای تا ماه‌ها سیاه‌نمایی می‌کردند.
عباس عبدی به اعزام برخی خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصولگرا به قطر واکنش نشان داد.
مسئولان بدانند که گفته‌ها شان شلیک در خلا نیست. شاید آنان بر" سبیل مطایبه"، شوخی، شوخی حرفی بزنند، اما مردم جدی، جدی می‌گیرند.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره هسته‌ای ایران به تجمع ایرانیان در برلین واکنش نشان داد.
یک رسانه انگلیسی با اشاره به پیروزی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه، به سه‌شیر هشدار داد که نباید تیم اول رنکینگ آسیا را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دستکم بگیرد.
ه سایت «گازتا» یونان به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و نوشت: کریم انصاری فرد اولین گل خود را با پیراهن اومونیا به ثمر رساند و در پیروزی ۴-۰ تیمش شریک شد
موریرا در فیس بوک خود نوشت: «یک تحریک وحشتناک در مصاحبه فلش توسط گزارشگر شبکه اسپورت تی وی. او تصمیم گرفت از طارمی به جای صحبت در مورد بازی و گلزنی در این مسابقه، در مورد اخراج در مادرید سئوال کند. این شرم آور و نفرت انگیز است.»
مجیدی در روز گذشته در هفته دوم با تغییر سیستم استقلالی اش موفق شد اولین برد خود را با اتحاد کلباء مقابل الوحده با نتیجه ۲ بر یک کسب کرد.
دفتر علی لاریجانی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در واکنش به مقاله اخیر روزنامه گاردین علیه ایران تاکید کرد: گول زبان سیاسی غربی‌های نژادپرست را نخورید.
بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال به امضای قرار داد با لژیونر فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.
علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا نستب به عملکرد رسانه دولت به سفر استاندار اسبق خوزستان انتقاد کرد و نوشت: انتشار خبر سفر فرارگونه و بدون بازگشت استاندار سابق خوزستان چه فایده ای داشت؟!/ ای کاش دوستان پاستور نشین درک کنند که اعتمادی که به آنها شده، قابلیت تجدیدنظر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ