رئیس فدراسیون تیراندازی از مشکلاتی که برای ملی پوشان و ورزشکاران این رشته وجود دارد خبر داد و گفت: برخی خط های تیراندازان مشکل دارد و میدان اهداف پروازی تعطیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس گفت: الان مرغ از سفره مردم پرواز کرده است. قیمت دیروز که در برخی از نقاط تهران دیدیدم ۱۲۰ هزار تومان بود در حالیکه دولت تعهد کرده بود با حذف ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها و تعیین قیمت نهاده‌های دامی با قیمت آزاد غیرممکن است مرغ بیشتر از ۶۰ هزار تومان برود، اما الان چه قیمتی دارد؟
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
ایرنا نوشت: ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امسال با رفع برخی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت از لحاظ فنی سعی دارم در صورت رویارویی با رضا کایالپ او را شکست دهم.
میر حافظ با بر تصریح اینکه اغلب میوه‌ها و سبزی‌ها طبع سرد و غذا‌های با منشأ حیوانی طبع گرم‌تری دارند گفت: برخی افراد طبیعت سرد دارند و با خوردن بیش از حد مواد غذایی سرد مثل ماهی، بدن آن‌ها ضعف می‌کند و دچار سستی مفاصل، کندی حرکت، خواب آلودگی یا کم حوصلگی می‌شود.
تاثیر حضور شیخ حسین در جمع رزماندگان دفاع مقدس تا حدی بود که برخی فرماندهان سپاهی و ارتشی در مقاطع محتلف با نگارش نامه‌هایی از او به دلیل حضور در سنگر رزمندگان تقدیر و تشکر می‌کردند و او را برای حضور در جمع رزمندگان دعوت می‌کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح مسدودسازی خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب که توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده است، در دستورکار مجلس نبوده، نیست و نخواهد بود.
زارع‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا اینترنت موبایلش بدون فیلتر است یا نه، گفت: خیر. خط من هم مثل مردم است. وضعیت پلتفرم‌های داخلی باید بسیار بهتر شود، اما همین الان هم دست‌کمی از پلتفرم‌های خارجی ندارند. من با قطعیت می‌گویم برخی پلتفرم‌های داخلی حتی قابلیت‌های بیشتری از پیام‌رسان‌های خارجی دارند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای اسپانیایی خود، با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران گفت: برخی دولت‌های اروپایی در اغتشاشات اخیر دچار خطای تحلیل شدند.
هر چند این سایه‌ها را می‌توان به آسیب‌های ناشی از حمله ربط داد اما به باور برخی ممکن است این لکه‌ها نتیجه‌ خطای دید بر اثر وجود برف روی بدنه هواپیما باشد.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست‌ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند که همین ضعف مدیریت باعث می‌شود در خط دشمن حرکت کنند.
سرمربی آرسنال ضمن ستایش شاگردانش به خاطر پیروزی مقابل برایتون تاکید کرد که در برخی نقاط به ویژه دفاع، نیاز به بهبود احساس می شود.
مرعشی با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی‌دین نامیدن برخی شخصیت‌های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته‌های این شخصیت‌ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.
نایب رییس جبهه اصلاحات عذرخواهی را راهی به سوی مردم و آینده بهتر برای کشور دانست.
مارادونا با فاصله ای نجومی بیشتر از همه بازیکنان با خطای بازیکنان حریف نقش بر زمین شده است.
ستاره خط میانی ملی ایران در دهه هفتاد و یکی از بهترین های تاریخ ایران در پست شماره شش، بازی ملی در پست دفاع چپ را هم تجربه کرده است.
برخی از ناظران رسانه‌ای بر این باور هستند اگر پخش مسابقات ورزشی، به ویژه فوتبال‌ها از برنامه‌های صداوسیما مستثنی شوند، عملا این سازمان با مخاطبانی حداقلی در سطح ملی مواجه خواهد شد. فهم این قاعده دشوار نیست؛ زمانی که شما عادل فردوسی‌پور و برنامه محبوب ۹۰ را تعطیل می‌کنید، مخاطب ایرانی به سراغ برنامه فوتبالی تلویزیون ایران اینترنشنال به مجری‌گری مزدک میرزایی گرایش پیدا می‌کند؛ و این یعنی ریزش خودخواسته در مخاطبان!
امام جمعه همدان با تاکید بر این مسئله که عده‌ای از مردم معترض هستند، اما آشوب‌گر نیستند، اظهار کرد: افرادی رهگذر و معترض بودند، جایی را آتش نزدند و به ناموس مردم تعدی نکردند، اما ناخواسته و یا با خطای برخی افراد دچار آسیب شدند که باید از آن‌ها دلجویی کرد و اخلاق و انصاف در برخورد با آن‌ها رعایت شود.
دروازه‌بان پیکان معتقد است پیمان بابایی روی او خطای واضح انجام داده و گل استقلال به درستی مردود اعلام شد.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند.
کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر و از او توضیح خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ