کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهنگ و روابط اجتماعی یک کشور را نمی‌توان در ده، بیست و سی سال از میان برداشت و نیاز به سیاست‌های بلندمدت تربیتی و فرهنگی دارند. اما آنچه مسلم است اینکه با نولیبرالیسم یعنی با داروینیسم اجتماعی و نخبه‌گرایی اقتصادی و فرهنگی، حتی یک مورد موفقیت‌آمیز هم که اندکی پایداری در آن دیده شود، نداشته‌ایم؟ این نکته‌ای است که تاریخ چهل ساله نولیبرالیسم از بریتانیای تاچر و آمریکای ریگان تا آمریکای ترامپ و همه کشور‌های جهان سومی که به دام آن افتاده‌اند، به ما نشان می‌دهند.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
بسیاری از ما در مورد سنگ کلیه و درد‌هایی که می‌تواند ایجاد کند، شنیده‌ایم، اما همه نمی‌دانند سنگ کلیه دقیقاً چیست، چرا برخی از افراد به آن مبتلا می‌شوند و این سنگ‌ها چگونه از بین می‌روند؟
کارشناس روابط بین الملل گفت: برجام باید حل شود که به نفع ماست و هیچ راهی برای احیای اقتصاد در حال احتزار ما وجود ندارد و هر روز هم بدتر می‌شود و با بالا رفتن قیمت ارز و مشکلات اقتصادی شدیدی که داریم مردم را در تنگنا قرار داده و هیچ راهی برای حل آن نیست و روسیه به هیچ وجه نمی‌تواند اقتصاد ما را زنده کند.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
احمدی نژاد و روحانی می‌گفتند ما مخالفیم و حمایت نمی‌کنیم، آن‌ها بین مردم شایعه کردند که پول شما را در عراق و سوریه خرج می‌کنند، آن‌ها جلوی یاری شدن بیداری اسلامی را گرفتند و دشمنان نیز با جریان داعش، بیداری اسلامی را سرکوب کردند، داعش می‌خواست ایران را از بین ببرد؛ اما این سیاست ندانان این را نمی‌خواستند بفهمند.
دکتر گراهام گفت: «با توجه به اینکه بونوبوها، شامپانزه‌ها، گوریل‌ها و اورانگوتان‌ها، ژست‌های مشابه زیادی دارند و نوزاد انسان نیز از بسیاری از این ژست‌ها استفاده می‌کند، فهمیدن اینکه افراد می‌توانند معنی این ژست‌ها را درک کنند، به ما اطمینان بیشتری می‌دهد که این یک سیستم ارتباطی است که در بین تمام میمون‌های بزرگ (از جمله انسان) مشترک است و احتمالا توسط آخرین اجداد مشترک ما هم مورد استفاده قرار می‌گرفته.»
ستایشی درباره قراردادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی توسط پارلمان اروپا گفت: اقدام پارلمان اروپا اقدامی ناشایست بود که این اقدام تحت تاثیر لابی گروه تروریستی منافقین صورت پذیرفته است. این اقدام از نظر ما ضمانت حقوقی ندارد و براساس حقوق بین الملل و حقوق داخلی فاقد وجاهت است، اما نمی‌توان به راحتی از این اقدام چشم پوشی کرد.
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
جمیله علم الهدی در کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار: اگر ما می‌خواهیم عدالت جنسیتی برقرار کنیم نمی‌توانیم نزاع را بیشتر کنیم. ما نزاع با مردان نداریم. برعکس همه ما می‌دانیم اگر حمایت آقایان نباشد ما هم نمی‌توانیم به خواسته‌های خودمان برسیم. تاکید ما بر وحدت، همدلی و اتحاد است. ما یک استاندارد نداریم نمی‌توانیم همه یک جور رفتار کنیم، ولی ما می‌توانیم روی ارزش‌های مشترک خود تاکید کنیم.
آیت الله جوادی آملی گفت: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی‌توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.
در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود که با پذیرفتن کفالت افراد زندانی، در نهایت کفیل‌ها می‌توانند در دادگاه‌های بین المللی اقداماتی را انجام دهند یا زندانی‌ها را آزاد کنند. ما این سخنان در مردم توقع ایجاد می‌کند این در حالی است که کفالت سیاسی از سال ۲۰۰۳ و از مجلس آلمان رواج پیدا کرد و تنها کارکرد آن هم ایجاد لابی سیاسی است یعنی هیچ کارکردی بیش از این ندارد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئله بین ما و جریان استکبار جهانی، مسئله پیشرفت است و آنان نمی‌خواهند جمهوری اسلامی پیشرفت کند.
در حال حاضر دانشمندان به دنبال ارتباط بین ژن‌های خاص و بیماری هستند، که می‌توانند مطالعات مرتبط با ژنوم را انجام دهند. تأثیر تغییرات ژنتیکی فردی بر روی خطر ابتلا به بیماری معمولاً بسیار اندک است، بنابراین شناسایی آن‌ها به تعداد زیادی از افراد و سایر متغیر‌هایی نیاز دارد که همه ما را متفاوت می‌کند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
وزیر کشور گفت: ما باید همچون گذشته نشان بدهیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند این وحدت عمیق ما را بین طوایف مختلف، بین مذاهب مختلف و اقوام مختلف در کشور خدشه‌دار کند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
با شروع سال ۱۴۰۱ نرخ بهره بین بانکی روند افزایشی به خود گرفته و به محدوده ۲۰٫۶۸ رسیده است. کارشناسان عقیده دارند که افزایش نرخ در میان‌مدت به نفع بورس است.
حجت‌الاسلام علیزاده گفت: اگر بناست نیروی انسانی جذب دولت شود اول سراغ امام جماعت بروند و او بین دو نماز اعلام کند که با این ویژگی‌ها ما برای مثلاً سیستم بانکی نیرو نیاز داریم، این روند موجب ارتقای جایگاه ائمه جماعت می‌شود
با دریافت جایزه مهم بهترین فیلمبرداری جوایز سینمای آسیا توسط فیلم درخشان "دشت خاموش" در کنار سایر جوایز مهم بین المللی، باز این قانون متحجرانه تفکیک پروانه فیلم‌های ویدیویی و سینمایی خود را به رخ کشید و باز هم به ما یادآوری کرد که فیلم‌هایی که توانسته‌اند جوایز مهم بین المللی را از آن خود کنند در کشور خود نمی‌توانند در رقابت های ملی شرکت کنند! جشنواره فیلم فجر و جشن سینمای ایران هردو از تحویل و حتی دیدن فیلم های ویدیویی سرباز می زنند و گویا پایانی برای این قانون "بد" نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ