نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکا یا هرزه‌خواری اشتیاق خانم باردار برای خوردن مواد غذایی و گاه مواد غیرغذایی عجیب و غریب، مثل یخ، نشاسته و خاک است که شیوع آن حدود ۳۰ درصد برآورد شده است.
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است از هفته هفتم لیگ به بعد چهره مدعیان قهرمانی مشخص می‌شود.
مفتی جعفری لبنان با اشاره به حمله مسلحانه به نیروهای حزب الله در یک منطقه مسیحی نشین خطاب به رهبران مسیحی لبنان تاکید کرد که برخی گروه‌ها به دنبال به راه انداختن فتنه خونین در این کشور هستند
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید اقدامی صورت گیرد که بانک‌هایی که منابع خود را فریز می‌کنند، ملزم به اعطای تسهیلات ساخت مسکن شوند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
آرای دیوان عدالت اداری به ممنظور معفایت مالیاتی مهد کودک ها و چند شغل دیگر چراغ سبزی به سوءاستفاده‌گران برای فرار مالیاتی در پوشش قانونی است.
ملی‌پوش سابق والیبال گفت: برخی بازیکنان قدر پیراهن تیم ملی را نمی‌دانند چرا که خیلی راحت به تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از مدتی هم راحت قید آن را می‌زنند.
این ضرب المثل معروف «نانشان در روغن است» شاید در مقام استعاره برای برخی مشاغل در ایران صادق باشد، اما باید دید برای کسانی که واقعا دستشان از صبح تا شب در روغن است، این موضوع صدق می‌کند؟
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیل‌کرده ما چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند، در ناسا و پروژه‌های علیه ایران نقش دارند و به دشمن خدمت می‌کنند.
ترکی به اصلاح شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور اشاره کرد و گفت: تعدد این آمار، چالشی برای نظام بیمه‌ای است. باید بازنگری برای مشاغل سخت و زیان‌آور داشته باشیم که طبق آن برخی با ۲۰ سال سابقه بازنشسته می‌شوند. تغییر روش محاسبه مستمری بازنشستگان نیز از دیگر چالش‌های ما است.
سازمان امور مالیاتی برای برخی مشاغل ضریب بیش از ۳۰درصدی را تعیین کرده است این در حالی است که برای ۲.۳هزار میلیارد تومان درآمد اینفلوئنسر‌ها ۱۷میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که رقم بسیار پایینی است و شائبه تبعیض را به وجود آورده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید سازمان امور مالیاتی به سراغ مشاغل خاصی برود که مالیات نمی‌پردازند و آنها را به خط کند و از آنها مالیات اخذ کند.
راه اندازی سامانه در شفافیت و عملکرد مناسب مالیات تاثیر بسزایی دارد به طوریکه دیگر افراد نمی‌توانند از زیر بار عدم پرداخت مالیات فرار کنند. بدین‌منظور با بررسی حساب‌های افراد به مرور موضوع دریافت پول نقدی یا سکه توسط برخی مشاغل حل می‌شود و تمامی افراد به خصوص مشاغل خاص نیز متناسب با درآمدشان مکلف به پرداخت مالیات هستند.
یک کارشناس اقتصاد گفت: لزوم مالیات گیری از مشاغل خاص به صراحت در کشور درک شده است و به سمت دریافت مالیات عادلانه از آن ها در حرکت هستیم. عادلانه نیست که برخی از مشاغل عادی به طور کامل مالیات خود را بپردازند ولی مشاغل خاص با درآمدهای کلان از پرداخت مالیات طفره بروند.
اگر یک کارگر ساختمانی به کشور ارمنستان مهاجرت کند، روزی یک میلیون و ششصد هزار تومان درآمد خواهد داشت. یعنی ۴ برابر حقوق همین کار در ایران. برخی کارگران به کشور‌های اطراف از جمله عراق مهاجرت می‌کنند. حتی در سطح مشاغل بالاتر هم شرایط به همین منوال است. یک استاد دانشگاه در ایران ماهی چهارصد دلار درآمد دارد و با این وضعیت درآمد حتی برای خرید یک لپ تاپ، دچار مشکل خواهد شد.
طبق نتایج یک تحلیل جدید، مشاغلی که به طور منظم فرد را در معرض مواد شیمیایی خاص قرار می‌دهند، به نظر می‌رسد به طور پیوسته خطر ابتلا به سرطان پانکراس (لوزالمعده) را افزایش می‌دهند.
چت جی پی تی احتمالا برخی از نقش‌ها را در حین ایجاد مشاغل جدید حذف می‌کند. این اتفاق از قبل آغاز شده است: شرکت‌ها کارکنانی را برای آزمایش و فروش موثرترین پرسش‌های چت بات استخدام می‌کنند. فناوری صرفا بهتر خواهد شد. هوش مصنوعی برای یادگیری طراحی شده و شرکت‌ها میلیارد‌ها دلار برای توسعه نسخه‌های قدرتمندتر این ابزار سرمایه گذاری می‌کنند.
برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که وزارت ارتباطات مجوز‌هایی برای ارائه VPN قانونی برای استفاده برخی مشاغل و گروه‌های هدف اینترنت ارائه خواهدکرد و بعد همه فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها مسدود می‌شوند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار ۴۳ خودرو سوخت‌رسان در مناطق پرتردد تهران برای خدمت به شهروندان در روزهای برفی خبر داد.
وزیر کار از احتمال تغییر و اصلاح برخی از مصادیق و مفاهیم مورد نیاز در آیین نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
«گروه وکلای داداندیش» در بررسی قانون‌های مرتبط با دستفروشی، در مقدمه‌ای نوشته‌اند: «دستفروشی را نوزاد نارس زندگی مدرن دانسته‌اند که خود قربانی برخی ناهنجاری‌هاست. گروهی از کسانی که به این مشاغل روی می‌آورند، افرادی هستند که از ناچاری و بدون داشتن راه چاره‌ای به این کار پرداخته‌اند. اگر راه امرار معاش این عده از طریق دستفروشی بسته شود، معلوم نیست که چگونه خواهند توانست از عهده مخارج خانواده خود برآیند.»
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تأکید بر اینکه طبق قانون، ۲۵ رسته شغلی باید از شهرها خارج شوند، گفت: مشاغل دیگری نیز طبق مصوبه شورای شهر تهران باید از برخی مناطق خارج شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ