کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم پاکسازی پیست اسکی مجموعه بین المللی توچال ۱۹ مرداد با حضور مسئولان ، اسکی بازان ،کوهنوردان و جمع زیادی از علاقه مندان به حفظ محیط زیست برگزار شد.
بازدید خبرنگاران از پیست اسکی سهند
حسن شمشکی مدیرعامل پیست اسکی دربندسر به این اتفاق اشاره و بیان کرد: اتفاق خاصی نبود چند سنگ از سنگ چین مربوط به مسیر منحرفی پیست ریزش کرده و روی ماشین‌هایی که آنجا پارک کرده بودند، افتاده است. این اتفاق در قسمت ضلع غربی بوده است و در بقیه قسمت‌ها مشکل خاصی نداریم. نمی‌دانم چه کسی این موضوع را تا این حد بزرگ کرده است.
کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: برخی به دنبال شیطنت هستند تا با ایجاد اختلاف بین افراد صورت مسئله علت بسته شدن دیزین را پاک کنند.
پیست اسکی پاپائی که در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر زنجان واقع شده است، با وسعت ۸۰ هکتار تنها پیست اسکی استاندارد استان زنجان است که به دلیل داشتن شیب نه چندان تند برای استفاده افراد آماتور نیز مناسب است. این مجموعه در میان ۲۰ پیست اسکی برتر کشور جای دارد.
بارش برف طی ۲ روز اخیر به حدی بود که احتمال خطر برای اسکی بازان را افزایش داد و به همین دلیل امروز چهارشنبه پیست‌های دیزین و دربند سر تعطیل شد.
پیست اسکی توچال بدلیل واقع شدن در شهر تهران یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ورزشی برای تفریحات زمستانی در پایتخت است که بیش از هشت ماه در سال پذیرای ورزشکاران و خانواده‌هایی است که قصد کوهنوردی و تفریح دارند. این پیست به همراه پیست اسکی آلوارس در استان اردبیل نخستین پیست‌های اسکی برفگیر کشور هستند.
مجموعه پیست بین‌المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
به دنبال مهیا شدن شرایط جوی و بارش مناسب برف، مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین به طور رسمی بازگشایی شد.
تبریز- مسئول روابط عمومی هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: سه شهروند در پیست اسکی سهند مصدوم شدند.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان جاده منتهی به پیست بین‌المللی اسکی تاریک‌دره همدان برای ورود اسکی‌بازان به این منطقه ورزشی با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان که طی این چند وقت موفق به بازگشایی چندین مجموعه ورزشی غیرفعال شده، باز شد و به طور رسمی پیست بین‌المللی تاریک دره همدان بازگشایی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک‌دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می‌شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع‌تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.
همه ساله با بارش برف و سفید پوش شدن ارتفاعات استان مرکزی، تیوب سواری، سرسره بازی رونق می گیرد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بازدید اخیر نماینده فدراسیون جهانی اسکی، گواهی بین‌المللی پیست اسکی تمندر لرستان صادر شد.
منظره پیست اسکی آدلبودن در سوئیس که هنوز برای مسابقات امسال که سه روز دیگر ۶ ژانویه آغاز می‌شود، آماده نیست
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
این پیست در حالی امروز بازگشایی شد که هتل توچال هم با ظرفیت ۷۵ نفری و ۲۹ اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی‌بازان و مسافران است.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
رییس انجمن پارااسکی پس از واگذاری این رشته به فدراسیون اسکی گفت: این واگذاری شرایط بهتری را برای اسکی‌بازان معلول از نظر امکانات و پیست تمرینی فراهم خواهد کرد.
وارث بالقوه پل اختاپوس تاکنون پیروزی عربستان، ژاپن و اسپانیا را پیش بینی کرده است. «توبی» یک پنگوئن جنتو که در پیست اسکی سرپوشیده دبی در داخل یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان زندگی می‌کند.
مسابقات بخش سرعت جایزه بزرگ رولر اسکی (یادواره سردار شهید همدانی) در پیست توچال برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
ملی پوشان اسکی روی چمن ایران امیدوارند به لطف میزبانی در پیست دیزین بتوانند مدال های گذشته را تکرار کنند و موفقیت های خود در این رشته را تداوم ببخشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ