چند داور لیگ برتری بازی های هفته نوزدهم لیگ یک را سوت خواهند زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
دونده ملی‌پوش کشورمان تصمیم گرفت برای ادامه زندگی و ورزش خود راهی کانادا شود.
جواد قرایی مستندساز و سازنده سریال پرمخاطب مستند ایرانگرد به دعوت مسولان عمانی به این کشور مهاجرت کرد تا برای تبلیغ و گسترش گردشگری عمان فعالیت کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
مهاجرت یا تبلیغ مهاجرت، کدام ممنوع است؟
رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۰ هزار پزشک که عمده آن‌ها افراد متخصص و فوق تخصص بوده‌اند گواهی گود استندینگ دریافت کرده اند و این می‌تواند رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ما را در بسیاری از رشته‌ها در سال‌های آینده از نیروی انسانی خالی کند.
مهاجرت سنگین‌وزن بازنده کشتی آزاد از ایران؟
استادبزرگ شطرنج ایران گفت: با همسرم به فرانسه رفته‌ام. آن‌جا شرایط بازی کردن برایم مناسب‌تر است.
تسلا در میانه قرن نوزدهم در کرواسی امروزی که آن دوران در امپراتوری اتریش قرار داشت زاده شد و سال ۱۸۸۴ به آمریکا مهاجرت کرد و شهروند آن کشور شد. برخی به او لقب مخترع قرن بیستم داده‌اند و به باور بسیاری او اولین کسی است که رادیو را اختراع کرد.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و قصد دارد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد.
بنا بر نظر محمد مهاجری، دوران شرکت مردم در انتخابات با انگیزه «تکلیف شرعی یا ملی» به سرآمده است
علت مهاجرت درنای سیبری از روسیه به ایران، سرمای هوا و پیدا نکردن غذا است که به عرض‌های پایین‌تر جغرافیایی مهاجرت می‌کند تا شرایط محیطی برایش مساعد شود. پس از آن برای دوران جفت‌گیری، تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌ها دوباره به سیبری برمی‌گردد.
نکته دیگر در خصوص فغانی که می‌تواند حائز اهمیت باشد اینکه این داور در حال حاضر برای لیگ استرالیا قضاوت می‌کند، از نظر سطح درآمد هم در کشور استرالیا شرایط کاملاً متفاوتی دارد و سالیانه درآمدی که از قضاوت در لیگ این کشور به دست می‌آورد اصلاً قابل قیاس با ایران نیست و به نوعی از هر زاویه که به ماجرای مهاجرت فغانی نگاه می‌کنی او برنده شده و کمیته داوران بازنده این مهره‌سوزی است
مشهد ـ معاون نیروی انسانی فراجا گفت: مهارت آموزی و توانمندسازی فقط بخاطر تأمین معیشت بعد از پایان خدمت نیست، بلکه مهارت روحی و فکری را باید تقویت کرد.
جام جهانی 2022 ثابت کرد، محدودیت سنی داوران برای قضاوت در بازی های بین المللی برداشته شده و داور در صورت قبولی در تست می تواند، بازی های مهم را سوت بزند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو، گفت: با حضور در برنامه توسعه داوران و مربیان شورای المپیک آسیا موفق شدیم به جدیدترین قوانین فدراسیون جهانی اشراف پیدا کنیم و نسبت به قوانین داوری کاملا به روز شدیم.
مدافع نفت مسجدسلیمان با پایان دوران محرومیت در دیدار مقابل گل‌گهر به میدان می‌رود.
در مورد ادعای آقای مهاجری باید بگویم به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداده و اصلاً ممکن نیست چنین اتفاقی بیافتد. داوران بین دو نیمه قرنطینه هستند و درب رختکن آن‌ها قفل است و هیچکس اجازه رفت و آمد به آنجا را ندارد.
یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.
رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش در شهر خود مظلوم واقع شده و اظهارات تندی علیه ناظر داوری داشت.
رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید اتهام مصدومیت عمدی به امیرحسین کریمی، رفتاری ناجوانمردانه است.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ