وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه طی سخنان خود در یازدهمین کنفرانس امنیتی مسکو، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه دانست و این رژیم را شریک جنایات آمریکا عنوان کرد.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور به عملیات هوایی خود در خاک سوریه به بهانه حفاظت از منابع خود ادامه می‌دهد.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به‌نقض قوانین بین‌المللی از سوی آنکارا در خصوص حضور ارتش این کشور در کشورهای مستقل سوریه و عراق گفت: ۶ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه ازپای درآمدند.
وزیر دفاع بلاروس تاکید کرد که کشورش در کنار سوریه در جنگ علیه تروریسم مانده و به ارائه انواع کمک های بشردوستانه به این کشور ادامه خواهد داد.
سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
وزیر دفاع ترکیه از ایجاد یک مرکز هماهنگی نظامی در سوریه با مشارکت ۳ کشور ترکیه، روسیه و ایران خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه با اعلام کشته شدن هشت تروریست در شمال سوریه به‌دست نیروهای ارتش کشورش گفت که مجموع تروریست‌های کشته شده در شمال سوریه در ۱۰ روز اخیر به ۵۰ نفر رسیده است.
امیر آشتیانی به منظور شرکت در نشست چهارجانبه عادی‌سازی روابط ترکیه و سوریه وارد مسکو پایتخت روسیه شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
در ادامه روند آماده‌کردن زمینه عادی‌سازی روابط بین آنکارا و دمشق، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد نشست چهارجانبه در سطح دفاعی و امنیتی در مسکو برگزار می‌شود.
معاون وزیر دفاع آمریکا تأکید کرد که ناو هواپیمابر در راه بازگشت به ایالات متحده از اروپا بود، اما فرماندهی نظامی تصمیم گرفت موقعیت این ناو را تغییر دهد «به طوری که در موقعیتی نزدیک‌تر به سوریه قرار گیرد».
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبه نظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند.
وزیر دفاع سوریه در جریان دیدار با مقام نظامی عراقی از مواضع دولت و مسئولان عراق در قبال زلزله زدگان سوری قدردانی کرد.
وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش می توانند گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهد.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه جزئیات دیدار اخیرش با وزیر دفاع سوریه که برای نخستین بار در ۱۱ سال اخیر برگزار شد، را اعلام کرد.
وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه‌جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه‌ حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.
وزیر دفاع ترکیه ضمن تکذیب حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، گفت که عملیات «پنجه شمشیر» ادامه خواهد داشت.
وزیر دفاع ترکیه  اعلام کرد که اولویت این کشور مبارزه با تهدیدات تروریستی از شمال سوریه و عراق است.
وزرای دفاع ترکیه و روسیه، به صورت تلفنی درباره مسائل دفاعی و امنیتی دو جانبه و منطقه‌ ای به ویژه اوکراین و سوریه گفتگو کردند.
وزیر دفاع سوریه اعلام کرد: سوریه با حمایت از کشورهای دوست به شکل یکنواخت در مسیر پیروزی بر تروریسم و برقراری ثبات به پیش می رود.
وزیر دفاع روسیه که از یگان مستقر در طرطوس سوریه سان دیدن می‌کرد؛ مانع همراهی وزیر دفاع سوریه شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ