وزیر دفاع روسیه که از یگان مستقر در طرطوس سوریه سان دیدن می‌کرد؛ مانع همراهی وزیر دفاع سوریه شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کارلوس آلکاراس اعجوبه ۲۰ ساله اسپانیایی در فینال گرنداسلم ویمبلدون با پیروزی ۳ بر ۲ برابر نواک جوکوویچ قهرمان ۴ دوره اخیر، قهرمان شد./فارس
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
ویدیویی از یک جوان ایرانی که در حال نماز خواندن از میرسلیم در خواست کرد برای او دعا کند تا لندکروز بخرد را ببینید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
ماموران فرودگاه هر کشور با رفتار عجیب و متفاوتی چمدان‌های مسافران را جا به جا می‌کنند.
خدنگ‌ها به دلیل پیوندهای اجتماعی قوی و رفتار مشارکتی خود که اغلب شامل دفاع از اعضای خانواده می شود، شناخته می شوند. آنها در گروه‌هایی به نام «پاک» یا «موب» زندگی می‌کنند که شامل نر و ماده است و برای محافظت از قلمرو خود، جستجوی علوفه و مراقبت از بچه‌هایشان با هم کار می‌کنند.
ویدئویی از حمله مسافران نوروزی به خاک گران‌بهای جزیره هرمز در فضای مجازی خبرساز شده است. حمل خاک جزیره هرمز از سوی عده‌ای از گردشگران سبب از دست رفتن زیبایی‌های این جزیره رنگی می‌شود.
رفتار هواداران نساجی در پایان بازی علیه ریکاردو ساپینتو باعث خشم سرمربی استقلال شد.
دوربین‌های یک پت شاپ در ترکیه لحظه وقوع زلزله را منتشر کرد و واکنش گربه ها را از این حادثه ثبت کرد.
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
ویدئوی وایرال شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از رفتار عجیب تماشاگران النصر با پیراهن ستاره پرتغالی تیم‌شان حکایت دارد.
در حالیکه نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد./نسیم آنلاین
برف بازی با رفتار عجیب چند جوان حادثه ساز شد. در این اتفاق یک جوان توسط دوستانش در برف‌بازی زیر گرفته شد!
تصاویری جالب از رفتار مردم هنگام حمله سگ‌های ولگرد را ببینید. این رفتار باعث می‌شود سگ‌های ولگرد به شما نزدیک نشوند
مروه می‌گوید: می‌خواستم در نقاط دور به زنان خدمت کنم تا هرگز شاهد از دست دادن جان یک مادر در هنگام زایمان نباشیم. در عوض او اکنون در خانه می‌ماند تا به شش خواهر و برادر کوچک‌ترش بیاموزد، در حالی که پدرش، تنها نان‌آور خانواده، به‌عنوان یک سبزی‌فروش درآمد کسب می‌کند.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
کارلوس کی‌روش با پاسخی جالب، به رفتار و سوال سیاسی خبرنگار رسانه انگلیسی پاسخ داد.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یک بستری فراهم کنید تا مردم بتوانند اعتراض کنند؛ البته صرف اعتراض کافی نیست. مسئولین هم باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند. نیروی انتظامی رفتار خوبی با معترضان داشت، اما اشتباهات و خطا‌هایی هم بود.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.
ویدیویی منتشر شده از رفتار محبت‌آمیز علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران با یک هوادار که سوژه فضای مجازی شد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ