پیمان بابایی که تا پیش از مصدومیت روند فوق‌العاده‌ای در استقلال پیدا کرده بود معتقد است در نیم‌فصل دوم تیمش تمام امتیازات از دست‌رفته را جبران خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل بابایی تمرینات خود را با نساجی شروع کرده و انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم آسیایی دارد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد به دنبال جلب اعتماد جواد نکونام است؛ او البته برای فیکس شدن رقیب سرسختی به نام ارسلان مطهری دارد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال کارش را جلو می‌برد و امیدوار است راهی به ترکیب اصلی پیدا کند.
سخنگوی وزارت دفاع گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و به خودکفایی رسیده است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: روزانه حجم بالایی از حملات DDOS توسط سامانه بومی دفع می‌شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ناوشکن دنا ثمره تلاش دانشمندان ما در صنعت دفاعی بود و با مأموریت اخیر خود نشان دادند قابلیت‌های بسیار بالایی در انجام عملیات دارند.
لوسیون انتخاب‌شده باید از قدرت آبرسانی بالایی برخوردار باشد تا بتواند سد دفاعی پوست را تقویت کند، آنتی‌اکسیدان‌های پوست را تغذیه کند و همچنین محصول ایمن و بی‌خطری برای پوست حساس باشد.
بابایی که مادرم رو ۱۰ سال مجبور به...... کرده، وقتی از مادرم دفاع می‌کنم بهم میگه از خونه برو مثل مادرت.... دیگه برنگرد خونه من.
در این میان مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین با مقادیر فراوان غلات کامل و آجیل می تواند مشکل را تشدید کند. زیرا آن ها حاوی سطوح بالایی از فیتات ، یک ترکیب آنتی اکسیدانی هستند که می تواند منجر به افزایش جذب کلسیم و دفع کلسیم از طریق ادرار شود.
آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره خرید سامانه پدافمدی اس ۴۰۰ نیز اظهار داشت: روسیه از کشور‌هایی است که روابط سطح بالایی با آن داریم. با این حال، ما در بحث سلاح پدافندی به خودکفایی رسیده ایم، اما اگر لازم باشد سلاحی تهیه کنیم انجام می‌دهیم، ولی فعلا نیازی به سلاح دیگری نداریم و خیلی از کشور‌ها دنبال باور ۳۷۳ ما هستند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: تیم ما تنها است و هر وقت اعتراض می‌کنیم به ما کارت زرد می‌دهند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: از ابتدای فصل درخواست ما این بود که بتوانیم میزبان مسابقات‌مان در گنبد باشیم.
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام کرد: با توجه به این‌که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت‌های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.
سرمربی چلسی معتقد است که رحیم استرلینگ کیفیت بسیار بالایی دارد و مشکلات اخیر این بازیکن به عملکرد کلیِ تیم برمی گردد.
سرمربی چلسی اذعان دارد که رحیم استرلینگ کیفیت بسیار بالایی دارد و مشکلاتِ اخیر این بازیکن به عملکرد کلیِ تیم برمی گردد.
دو پرسپولیسی سابق و دو بازیکن حال حاضر سرخ‌ها انگیزه‌های بالایی برای درخشش در خط دفاعی تیم ملی دارند‌.
وزارت دفاع بریتانیا نیز روز چهارشنبه قابلیت پهپادهای شاهد را زیر سوال برد و گفت که از سرعت بالایی برخوردار نیستند و در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند؛ مسئله‌ای که سبب می‌شود «تک پهپادها» به سادگی هدف سامانه‌های متعارف پدافند هوایی قرار گیرند.
در هفته هشتم لیگ برتر، خط حمله استقلال اگرچه تلاش‌های زیادی کرد اما فقط یک بار آن هم روی اشتباه گردان توانست به گل برسد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
کیوی مملو از مواد مغذی و ویتامین‌هایی است که برای روده‌ها مفید هستند و باعث حرکت منظم روده می‌شوند. محتوای فیبر بالای کیوی اجازه می‌دهد تا ظرفیت نگهداری آب بالایی داشته باشد که باعث بهبود عمل دفع می‌شود.
در مراسم سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب مهاجر سرزمین آفتاب؛ خاطرات خانم سبا بابائی، بانوی دلاور و تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس منتشر شد.
بابایی کارنامی گفت: آقای عبدالملکی روزی که می‌خواست رأی اعتماد بگیرد در کمیسیون‌ها گفت که وزیر رفاه برای ارتقاء رفاه و مالی اقشار آسیب‌پذیر باید کت بکند و سینه چاک بزند که این کار را انجام داد و هزینه‌اش را هم پرداخت کرد.
پیمان بابایی هنوز نتوانسته مردود شدن گل خود مقابل ملوان را هضم کند.
شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن‌دیزل اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ