وزارت دفاع بریتانیا نیز روز چهارشنبه قابلیت پهپادهای شاهد را زیر سوال برد و گفت که از سرعت بالایی برخوردار نیستند و در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند؛ مسئله‌ای که سبب می‌شود «تک پهپادها» به سادگی هدف سامانه‌های متعارف پدافند هوایی قرار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان گفت: در اسناد امنیت ملی امریکا بیان شده که قرن بیست و یکم قرن امریکایی است. در حالی که این قرن تبدیل به افول امریکا شد. سند ۲۰۲۳ امریکا تأکید کرده که تا سال ۲۰۳۰ دچار افول و مشکلات اساسی خواهد شد. در اسناد اسرائیل هم بیان شده که با وضعیت و روند فعلی اسرائیل به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) تاکید کرد که اسرائیل در حال تخریب و نابودی خود است و به پایان نزدیک شده است.
سیستم ترکام یا تکنیک تطبیق طرح با ناحیه نام دارد. این سیستم بر اساس اطلاعات دقیق توپوگرافی از زمین هدف استوار است. در این روش، محوطه‌ای از سطح زمین به طول ۱۰ و عرض ۲ کیلومتر به مربع‌های صدمتری تقسیم و ارتفاع متوسط در هر کدام از آن‌ها مشخص و به صورت ماتریس عددی به حافظه رایانه وارد می‌شود.
رئیس امنیت سایبری دولت امارات عربی متحده در این زمینه اظهار داشت، که پلت‌فرم دیجیتال «Crystal Ball» به کشورهای شریک این امکان را می‌دهد که اطلاعات سایبری را به راحتی و روانی به اشتراک بگذارند.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
طراح لانچرهای چندفروندی پهپادهای سری شاهد سید عمار موسوی معرفی شده که سال ۱۳۹۷ در فرودگاه T4 و با حمله اسرائیلی ها به این فرودگاه به شهادت رسیده است.
رئیس سابق امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی اذعان کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم به‌صورت گسترده‌ای آسیب دیده است.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
اسناد درز پیدا کرده از پنتاگون پس از پرداختن به اوکراین، حالا سازمان اطلاعات جاسوسی اسرائیل را هدف گرفته است.
تشویق عربستان سعودی و سایر کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر و ادغام دفاع هوایی و موشکی و امنیت دریایی با یکدیگر و ایالات متحده یکی از اهداف اصلی مذاکراتی بود که این هفته در ریاض برگزار شد. این موضوع به مقابله با ایران کمک می‌کند که از حمله روسیه به اوکراین حمایت کرده است.
وزیر اطلاعات گفت: پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اصفهان، در سرزمین‌های اشغالی فلسطین داده شد.
رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.
حتی خوش‌بین‌ترین منابع اسرائیلی هم حاضر نیستند روی تغییر رژیم در تهران شرط‌بندی کنند. یک منبع ارشد اطلاعاتی اسرائیل می‌گوید «تغییر عمیقی که ایران دستخوش آن می‌شود لزوماً منجر به انقلاب و تغییر رژیم نخواهد شد. در حال حاضر، ما شاهد وقوع این اتفاق قابل پیش‌بینی نیستیم.»
یک منبع مطلع به هاآرتص اطلاع داد که رژیم صهیونیستی طی هفته‌های گذشته کمک‌های اطلاعاتی خود به اوکراین درخصوص ایران را افزایش داده است.
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
رئیس اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد که ایران احتمالاً به‌زودی غنی‌‌سازی اورانیوم را دست‌کم تا سطح ۹۰ درصدی مورد کاربرد در تسلیحات هسته‌ای ارتقاء خواهد داد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه پیش‌بینی شده بود، ولی هر پیش‌بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند.
واشنگتن علاوه بر اینکه با این همکاری موافق است، خواهان گسترش و توسعه ساختار دفاعی مشترک میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، اسرائیل، عراق، اردن و مصر است.
یک مقام اوکراینی که نخواست نامش فاش شود گفته است که اسرائیل اطلاعات مفیدی برای هدف قرار دادن پهپاد‌های ایرانی ارائه کرده است.
رییس شورای قضایی استان کرمان ادامه داد: متهم ضمن جمع آوری برخی اطلاعات، قصد خروج از کشور و دیدار با یکی از عوامل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در یکی از کشور های منطقه و دریافت ماموریت جدید را داشت که قبل از خروج از کشور دستگیر شد.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل متوجه این نکته هستند که در بین آن‌ها هیچکسی نمی‌تواند وارد سر نصرالله شود و فکر او را بخواند و آن‌ها از این تلاش‌ها در اطلاعات اسرائیل ناامید شده‌اند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
به اطلاع عموم هنرمندان بالأخص مستندسازان محترم می‌رساند که موسسه آموزشی کلوزآپ، فعال در حوزه مستند، یک موسسه صهیونیستی بوده که با حمایت‌های مادی و معنوی رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فعالیت است.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ