کیوی مملو از مواد مغذی و ویتامین‌هایی است که برای روده‌ها مفید هستند و باعث حرکت منظم روده می‌شوند. محتوای فیبر بالای کیوی اجازه می‌دهد تا ظرفیت نگهداری آب بالایی داشته باشد که باعث بهبود عمل دفع می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه تمام ضدحملات تاکنونی اوکراین شکست خورده آمار جدیدی از کشته‌شدگان ارتش اوکراین و میزان انهدام تسلیحات نظامی آنها را اعلام کرد.
شاهین شادنیا گفت: ماده اصلی موجود در مشروبات الکلی، اتانول که از تخمیر طبیعی میوه‌ها یا غلات از جمله انگور یا خرما به دست می‌آید، باعث مسمومیت نمی‌شود بلکه مصرف بیش از حد آن موجب عدم تعادل، پرخاشگری، خواب آلودگی و ناهماهنگی بین عضلات و فعالیت‌های مغزی می‌شود و معمولا این عوارض بلافاصله بعد از مصرف دیده می‌شود.
تغییرات درخواست کارت بازرگانی مبتنی بر آخرین اصلاحات ماده ۱۰ آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات اعلام شد.
اصفهان- معاون شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۲۰ هزار پرونده راکد تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، گفت: بند ت تبصره ۶ قانون بودجه فرصتی برای مالکان این ساختمان‌ها برای رفع تخلف است.
نیمی از جمعیت جهان به برنج به عنوان یک غذای اصلی متکی هستند. بنابراین، در طول تاریخ طولانی برنج ابتکار عمل زیادی در تهیه غذا با این ماده حیاتی در آشپزی وجود داشته است.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک کشور با بیان اینکه دولت مکلف به اجرای ماده ۲۰ قانون نظام دامپروری است گفت: دولت باید بر اساس این قانون، خرید تضمینی گوشت قرمز، مرغ و شیر را انجام دهد.
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
ارکانی توضیح داد: طبق آئین‌نامه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر کلیه کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی همان عموم کارمندان ۲۴.۷۱۵.۰۰۰ ریال بوده که امسال بر اساس مصوبه مجلس به آن ۲۰ درصد اضافه شده و این مبلغ به ۲۹ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال رسیده است؛ این بدان معناست که افزایش ۲۰ درصدی روی حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر اعمال شده و شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق نسبت به سال گذشته هستیم.
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
کالباس و سوسیس حاوی مواد افزودنی به ویژه ترکیبات نیترات هستند که در بدن تبدیل به ماده سرطان‌زای نیتروزآمین می‌شوند.
انتخابات فدراسیون ژیمناستیک فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد تا تکلیف ریاست این فدراسیون بعد از ۲۰ ماه مشخص شود.
آغاز ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی از هفته آینده، اجرای توافقات با چین تا ۲ ماه آینده، افزایش قابل توجه قیمت سکه و افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت مواد غذایی از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
عنبر از قدیم‌الایام ماده‌ای گرانبها بوده و بوی خوشش در مصرع «باد آمد و بوی عنبر آورد» مستتر. حالا هم می‌گویند ۲۰ گرمش نیم میلیون قیمت دارد. این ماده مرموز و گرانبها چیست و چه ربطی به نهنگ دارد.
اسید‌های آمینه ساخته شده است که درواقع بلوک‌های تشکیل‌دهنده این ماده مغذی هستند. به‌طور کلی ۲۰ اسید آمینه وجود دارد که بدن می‌تواند ۱۱ مورد از آن‌ها را با اتکا بر توانایی‌های خودش بسازد. اما ۹ اسید آمینه باقیمانده توسط بدن ساخته نمی‌شوند و باید از طریق مصرف مواد غذایی مختلف وارد بدن شوند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان اعلام کرد: ۲۰ دی ماه هر سال به عنوان گرامیداشت «روز ملی قناد» انتخاب و به زودی در تقویم رسمی کشور نیز ثبت خواهد شد.
سرهنگ شریفی درباره موتورسواری خانم‌ها اعلام کرد: قانون در این باره سکوت کرده و ما هم سکوت می‌کنیم؛ قانون گفته هر کسی که گواهینامه موتورسیکلت دارد می‌تواند رانندگی کند، اما هیچ خانمی گواهینامه موتورسیکلت ندارد؛ تبصره ماده ۲۰ صدور گواهینامه موتورسیکلت برای مردان را بر عهده نیروی انتظامی گذاشته است.
شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر اجرای دقیق بند ۲۰ ماده ۵۵ برای ساماندهی مشاغل مزاحم در این منطقه گفت: ایجاد غرفه در محوطه عمومی مراکز خرید تخلف است.
هدف از پیاده راه‌ها ایجاد یک فضای آرام، ایمن و با نشاط برای سهولت در رفت و آمد عابران پیاده می‌باشد، اما سد معبر و تردد موتور سواران این حق را از شهروندان گرفته و باعث مشکلات زیادی برای عابران پیاه شده است از جمله تردد آن‌ها از خیابان که خطرناک است. طبق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات پارک و توقف موتورسیکلت در پیاده راه‌ها منجر به توقیف یک هفته‌ای و در صورت تکرار به مدت یک ماه موتورسیکلت توقیف خواهد شد.
رئیس مجلس گفت: بر اساس ماده ۸ قانون هوای پاک یک موتور سیکلت ۲۰ ساله باید اسقاط شود، اما امروز مردم توان اسقاط و قدرت خرید یک موتور سیکلت ۴۰ میلیون تومانی را ندارند.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ مرداد را بخوانید.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
استانداری تهران که صبح امروز شهروندان پرشماری را شگفت زده کرد و بعد از شروع ساعت کاری مدارس، پیش دبستانی‌ها، مهدهای کودک، ادارات و... خبر از تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدهای کودک به دلیل آلودگی هوا داد، ساعاتی پیش از برگزاری جلسه ویژه برای بررسی تعطیلی مدارس برای فردا خبر داد و حالا در پایان نشست، اعلام کرده که خبری از تعطیلی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ