در هفته هشتم لیگ برتر، خط حمله استقلال اگرچه تلاش‌های زیادی کرد اما فقط یک بار آن هم روی اشتباه گردان توانست به گل برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل بابایی تمرینات خود را با نساجی شروع کرده و انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم آسیایی دارد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد به دنبال جلب اعتماد جواد نکونام است؛ او البته برای فیکس شدن رقیب سرسختی به نام ارسلان مطهری دارد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال کارش را جلو می‌برد و امیدوار است راهی به ترکیب اصلی پیدا کند.
شاید اسم لوبیا عروس کمتر به گوش شما خورده باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و برای سلامتی بدن گزینه بسیار خوبی می‌باشد، زیرا حاوی آهن و فیبر می‌باشد و می‌تواند نقش مهمی در گوارش داشته باشد.
یادگار امام گفت: در شرایطی که هزاران عامل ناامیدی ممکن است وجود داشته باشد، ورزش می‌تواند در جهت امید نقش بالایی داشته باشد.
سفر نخست‌وزیر عراق به مصر نشان داد که بغداد برای ایفای نقش در دیپلماسی منطقه، از آمادگی بالایی برخوردار است و بر اساس یک برنامه راهبردی حرکت می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با راهبردی خواندن نقش و اهمیت شرکت صنعتی نیرومحرکه در صنعت خودرو کشور، گفت: توسعه گیربکس اتوماتیک از پروژه های مهمی است که این شرکت با سرعت بالایی باید آن را محقق کند تا سهم محصولات اتوماتیک در سبد تولیدات ایران خودرو افزایش یابد.
سلبریتی‌ها و سوپراستارهای ترکیه در انتخابات اخیر، نقش مهمی ایفا کردند اما به قطبی‌سازی جامعه روی نیاورده و برآیند مجموع رفتارهایشان، بیانگر سطح بالایی از پختگی، آگاهی و مسئولیت‌پذیری بود.
گل دوم استقلال مقابل فولاد خوزستان توسط مهدی قایدی و روی پاس پیمان بابایی به ثمر رسید.
سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی که در فصل جدید از سپاهان به جمع سرخپوشان آمدند از انگیزه بالایی برای درخش در نقش جهان برخوردار هستند.
نماینده کازرون گفت: ما باید این بی اعتمادی که مردم دچارش شدند را از بین ببریم، چطور؟ اینکه نقش خواص را به خصوص خواص سیاسی را در نظر بگیریم. ما می‌بینیم مشارکت بالایی در سال ۸۸ داشتیم که بی‌سابقه بود اما ببینید چطور این شادی را به کام مردم و نظام تلخ کردند؛ جناح‌های سیاسی که نمی‌خواستند قاعده انتخابات را بپذیرند، آن‌ها باید برگردند.
به دنبال انصراف حمیدرضا حاجی بابایی از حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲، بهروز محبی نجم آبادی جایگزین او شد.
حمیدرضا حاجی بابایی از کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ استعفا کرد و بهروز محبی نجم‌آبادی جایگزین او شد.
پیمان بابایی که تا پیش از مصدومیت روند فوق‌العاده‌ای در استقلال پیدا کرده بود معتقد است در نیم‌فصل دوم تیمش تمام امتیازات از دست‌رفته را جبران خواهد کرد.
برنج قهوه‌ای منبع سرشار فولات، ریبوفلاوین (B ۲)، پتاسیم و کلسیم نیز است. علاوه بر این برنج قهوه‌ای دارای درصد منگنز بسیار بالایی نیز هست. این ماده معدنی برای بسیاری از فرآیند‌های بدن مانند استخوان‌سازی، بهبود زخم، متابولیسم انقباض عضلانی، عملکرد عصبی و تنظیم قند خون، نقش حیاتی را ایفا می‌کند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: تیم ما تنها است و هر وقت اعتراض می‌کنیم به ما کارت زرد می‌دهند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: از ابتدای فصل درخواست ما این بود که بتوانیم میزبان مسابقات‌مان در گنبد باشیم.
بازگشت پیمان بابایی به تمرینات گروهی استقلال تا حد زیادی خیال ریکاردو ساپینتو را برای بازی با گل‌گهر راحت کرده است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
مهاجم استقلال مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و تعویض او نیز در بازی با نساجی فنی بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
پیمان بابایی در نخستین دقایق دیدار دو تیم استقلال و نساجی توانست گلزنی کند.
پیمان بابایی هنوز نتوانسته مردود شدن گل خود مقابل ملوان را هضم کند.
بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام شماره 7 استقلال را کاوه رضایی برتن کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ