سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیل بابایی تمرینات خود را با نساجی شروع کرده و انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم آسیایی دارد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد به دنبال جلب اعتماد جواد نکونام است؛ او البته برای فیکس شدن رقیب سرسختی به نام ارسلان مطهری دارد.
پیمان بابایی با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال کارش را جلو می‌برد و امیدوار است راهی به ترکیب اصلی پیدا کند.
مقامات اعلام کردند، یک پهپاد طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در جنوب غرب مسکو را هدف قرار گرفت و پهپاد دیگری با یک آپارتمان ۲۴ طبقه در جنوب غربی مسکو برخورد کرد. سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو دستور تخلیه ساکنان این دو آپارتمان را صادر کرد و به گفته او این حادثه هیچ تلفاتی نداشته، اما دو نفر در این رویداد زخمی شدند.
این مومیایی ابتدا در سال ۱۹۱۶ در ادفو کشف شد و تا همین اواخر در زیرزمین موزه مصر در قاهره نگهداری می‌شد. این جسد با استاندارد بالایی مومیایی شده بود که نشان می‌دهد پسر از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار بوده و هیچ نشانه‌ای از بیماری یا سوء تغذیه در او وجود نداشت.
مسئول گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در استان البرز که گاومیش وجود ندارد، در تمام فروشگاه‌های لبنیات سنتی، ماست گاومیش با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. حتی در یک مورد که با شناسایی تولید کننده این ماست به کارگاه تولید راه پیدا کردیم، هیچ گاومیشی وجود نداشت و تولید کننده ادعا کرد گاوهایش از نظر تغذیه با گاومیش برابری دارد!
این مومیایی ابتدا در سال ۱۹۱۶ در ادفو کشف شد و تا همین اواخر در زیرزمین موزه مصر در قاهره نگهداری می‌شد. این جسد با استاندارد بالایی مومیایی شده بود که نشان می‌دهد پسر از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار بوده و هیچ نشانه‌ای از بیماری یا سوء تغذیه در او وجود نداشت.
گل دوم استقلال مقابل فولاد خوزستان توسط مهدی قایدی و روی پاس پیمان بابایی به ثمر رسید.
یورگن کلوپ معتقد است هیچ چیز بیشتر از برتری 7-0 برابر یونایتد نمی توانست به لیورپول برای افزایش روحیه و اعتماد به نفس کمک کند.
حمیدرضا حاجی بابایی از کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ استعفا کرد و بهروز محبی نجم‌آبادی جایگزین او شد.
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: ۴۶۰۰ فرد حقیقی مشکوک به فعالیت ناسالم اقتصادی را شناسایی کرده‌ایم؛ افرادی که هیچ گونه پرونده مالیاتی ندارند و فعالیت مالی و تراکنش‌های مالی بالایی داشتند.
پیمان بابایی که تا پیش از مصدومیت روند فوق‌العاده‌ای در استقلال پیدا کرده بود معتقد است در نیم‌فصل دوم تیمش تمام امتیازات از دست‌رفته را جبران خواهد کرد.
میثاقی شامگاه دوشنبه نوزدهم دی‌ماه در برنامه «فوتبال برتر» همزمان با تیکه انداختن برای تیم‌ملی هم نسخه پیچید و با اعتماد به‌نفس بالایی روبه دوربین و خطاب به مسئولان فدراسیون گفت که هیچ عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداشته باشند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: تیم ما تنها است و هر وقت اعتراض می‌کنیم به ما کارت زرد می‌دهند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: از ابتدای فصل درخواست ما این بود که بتوانیم میزبان مسابقات‌مان در گنبد باشیم.
پدری هشدار داد که اسپانیا فردا نباید بازی را در هیچ مقطعی رها کند و 10 دقیقه بازی بد برابر مراکش تاوان سنگینی خواهد داشت.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند. همین رویکرد نشان‌دهنده اعتماد به نفسی است که نظام به بنای خودش نسبت به رویکرد‌هایش دارد.
پیمان جبلی؛ رئیس سازمان صداوسیما گفت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار، اعتماد به نفس و قدرت بسیار بالایی برخوردار است که اجازه می‌دهد دیدگاه‌های مختلف مطرح شود و این کار هیچ مشکلی برای اقتدار نظام ایجاد نمی‌کند. همین رویکرد نشان‌دهنده اعتماد به نفسی است که نظام به بنای خودش نسبت به رویکرد‌هایش دارد.
در هفته هشتم لیگ برتر، خط حمله استقلال اگرچه تلاش‌های زیادی کرد اما فقط یک بار آن هم روی اشتباه گردان توانست به گل برسد.
بازگشت پیمان بابایی به تمرینات گروهی استقلال تا حد زیادی خیال ریکاردو ساپینتو را برای بازی با گل‌گهر راحت کرده است.
مهاجم استقلال مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و تعویض او نیز در بازی با نساجی فنی بوده است.
پیمان بابایی در نخستین دقایق دیدار دو تیم استقلال و نساجی توانست گلزنی کند.
پیمان بابایی هنوز نتوانسته مردود شدن گل خود مقابل ملوان را هضم کند.
بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام شماره 7 استقلال را کاوه رضایی برتن کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ