وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
سعید معروف یکی از درخشان ترین بازیکنان تاریخ قهرمانی آسیا بوده است.
سرمربی یونانی گل‌گهر از عملکرد تیمش راضی نیست و نمایش پیکان را تحسین کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی اعلام کرد: متأسفانه یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته شیراز با نام جهانگیری به شهادت رسید.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان، سنتی بودن را یکی از مشکلات کشاورزی استان اعلام کرد و گفت: با افزایش نفوذ دانش در این عرصه می‌توان در راستای رفع این مشکل گام‌های مثبتی برداشت.
سرمربی فولاد گفت حضور بانوان در دیدارهای استقلال و پرسپولیس ادبیات شعارها و ادبیات برخورد تیم‌ها را تغییر داده است.
مدافع سابق تیم ملی ایران برای دومین فصل متوالی به عنوان دستیار پاکوخمس اسپانیایی در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
آبادان- مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صنعت نفت آبادان پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
دیه‌گو گودین یکشنبه هفته آینده آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب ایلام اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام دیروز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: بانک مرکزی می‌تواند از اضافه برداشت بانکها جلوگیری کند. چنانچه در این راستا نیاز به اصلاح قانون است، باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.
درحالی که مذاکرات برای احیای برجام از نیمه تابستان ۱۴۰۱ تا اوایل بهار ۱۴۰۲ به اغما رفته بود، در چند هفته اخیر تحولات قابل‌توجهی در رابطه ایران با کشور‌های غربی رخ داده که تلاش برای بررسی امکان احیای برجام یکی از این مجموعه تحولات است.
وزیر امور خارجه کشورمان درباره حضورش در اجلاس وزرای خارجه گروه بریکس، نوشت: حضور فعال در مجامع بین‌المللی یکی از گام‌های دکترین سیاست‌خارجی متوازن دولت است.
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار یکی از مهم‌ترین گام‌های انقلاب اسلامی در جهت ارتقای جایگاه زنان است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران در حال برداشتن گام هایی بلند در تمام حوزه های مرتبط با قدرت دریایی خود است و اکنون این حوزه به یکی از منابع قدرت و غرور ملی برای ایرانیان تبدیل شده است.
محققان ناسا، ظرف ۵ ماه گذشته و به دنبال نصب طیف سنج تصویربرداری (EMIT) در ایستگاه فضایی بین‌المللی با قابلیت تشخیص گاز‌های گلخانه‌ای از جمله متان و دی‌اکسیدکربن، موفق به شناسایی ۵۰ ابر ساطع‌کننده متان در چند منطقه جهان از جمله آسیای مرکزی (ترکمنستان) خاورمیانه و جنوب غربی ایالات متحده (حوزه پرمین، جنوب شرقی نیومکزیکو و یکی از بزرگ‌ترین میادین نفتی جهان) شده‌اند که به استناد تصاویر ثبت شده توسط این طیف‌سنج، یکی از این کانون‌ها شامل ابری از گاز متان به طول ۵ کیلومتر، در آسمان جنوب تهران و بر بالای یک مجتمع دپوی زباله شناسایی شده و طبق تصاویر به دست آمده، این ابر ۵ کیلومتری در هر ساعت حدود ۸۵۰۰ کیلوگرم متان به هوا می‌فرستد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ