رئیس سازمان مطالعه و تدوین علوم انسانی گفت: ارائه مباحث جغرافیای استراتژیک علاوه بر جنبه‌های نظری، نیازمند تسلط بر جنبه‌های عملی است و باید کسانی به آن بپردازند که اشراف داشته‌ باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از بررسی فصل مربوط به مباحث دفاعی و امنیتی لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
مباحث «نقش مخاطب در بازتاب ارزش‌های فرهنگی آرایه‌های معماری» و «آرایه‌های معماری از یاد رفته» در سومین نشست از گفتمان‌های حفاظت و مرمت آثار مورد بررسی قرار گرفت.
با وجود مباحث و شایعه‌هایی که این روز‌ها درباره مهدی طارمی رواج پیدا کرده، نباید فراموش کرد که این اولین تابستانی نیست که این بازیکن ایرانی یکی از مهره‌های جذاب بازار می‌شود؛ پیش‌تر شایعه حضور احتمالی‌اش در میلان، آرسنال و یکی، دو تیم اسپانیایی هم به گوش رسید که نهایتا هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشد. آیا این تابستان قرار است برای مهدی طارمی به گونه‌ای دیگر پیش برود؟
سرپرست کمیته کشوری تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: باید مباحث « کارآفرینی و نوآوری» در سرفصل های آموزشی دانشجویان اضافه شود.
یکی از چالش‌برانگیزترین مباحث مواد غذایی موضوع روغن است و این پرسش برای همه مطرح است که کدام روغن برای مصرف بهتر است؟ البته این امر نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌های پیشرفته نیز هنوز مورد بحث است.
در تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشور پادشاهی بلژیک با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین وضعیت روابط دو کشور و مباحث کنسولی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس قوه قضاییه گفت: بخش‌ها و مسئولان مربوطه در قضیه قیمت خودرو تلاش کنند اشکالات کار برطرف شود و هر جا اشکالی به ما به عنوان قوه قضائیه هم وارد است، اعلام کنند تا ما برطرف کنیم.
در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در خصوص عرضه محصول کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه، موارد زیر را به استحضار می‌رسد.
نگاهی به مباحث مطرح شده در برنامه فوتبال برتر شب گذشته
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال می‌کنیم.
حامد مانی‌فر با اعلام اینکه مبحث جدیدی تحت عنوان الزامات ترافیکی به مباحث ۲۲ گانه قبلی افزوده شده است از الزامی شدن این مبحث از سال دیگر در طراحی و اجرای تمامی ساختمان‌ها خبر داد.
رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توام باشد.
مباحث اول، دوم و سوم فصل چهارم باب سوم (در عقود معینه مختلفه) کتاب دوم (در اسباب تملک) قانون مدنی به موضوع "اجاره" پرداخته است.‌
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند.
شهردار منطقه ۹ تهران از آموزش چهره به چهره مباحث پسماند به ۱۱ هزار شهروند در راستای ارتقا فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا در محلات غربی پایتخت در ۸ ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ارائه کرد.
براساس پیش نویس منتشر شده از اجلاس گروه بیست؛ جنگ اوکراین یکی از محورهای اصلی این اجلاس در اندونزی خواهد بود.
مباحث اول و دوم از فصل دهم (رسیدگی به دلایل) باب سوم (دادرسی نخستین) قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد۱۹۴ تا ۲۰۵ به موضوعات "کلیات و اقرار " پرداخته است.
در پی مباحث فراوانی که درباره حذف یا باقی ماندن ارز دارو، در دولت و مجلس مطرح بود، سرانجام دولت تصمیم گرفت از تیرماه ارز دارو را حذف کند و مابه‌التفاوت افزایش احتمالی قیمت‌ها را از طریق بیمه‌ها به مردم پرداخت کند و درواقع ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
مباحث دوم و سوم فصل چهارم (کشف جرم و تحقیقات مقدماتی) قانون آیین دادرسی کیفری از مواد ۶۱۴ تا ۶۱۷ به مباحث "کارشناسی و احضار" متهمان نظامی پرداخته است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متأسفانه طرح مباحث محیط زیستی در رسانه‌ها درجهت منفی، خیلی پررنگ است. باید بر تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ و صیانت از محیط زیست هم توجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ