در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در خصوص عرضه محصول کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه، موارد زیر را به استحضار می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد حقوق بشر طی اعلامیه ای اعلام کرد: استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور افزایش فشار بر مللِ مستقل، از تبعات نگاه فردگرایانه به انسان و از چالش‌های مهم جهان امروز است.
اشتباه بزرگ قوام آن اعلامیه تهدید آمیز بود که مشخص نشد چه کسی برای او نوشته بود: «چنان که در گذشته نشان داده‌ام بدون ملاحظه از احدی و بدون توجه به مقام و موقعیت مخالفین، کیفر اعمال‌شان را کنار می‌گذارم. حتی ممکن است تا جایی بروم که با تصویب اکثریت پارلمان دست به تشکیل محاکم انقلابی زده روزی صد‌ها تبهکار را از هر طبقه به موجب حکم خشک و بی شفقت قانون قرین تیره روزی سازم. به عموم اخطار می‌کنم که دوره عصیان سپری شده روز اطاعت از اوامر و نواهی حکومت فرا رسیده است. کشتی‌بان را سیاستی دیگر آمد.»
اسحاق جهانگیری در مراسم ختم مادرش تابوشکنی کرد و تصویر مادرش را روی اعلامیه ترحیم او چاپ کرد.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
عربستان و آمریکا نگرانی شدید خود را از نقض های آشکار آتش بس و اعلامیه جده از سوی ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان ابراز کردند.
الیاس نادران که پیش از این نیز سابقه رقابت با قالیباف بر سر ریاست را در کارنامه خود دارد، با توزیع نامه ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام کاندیداتوری کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:مطابق با اعلام سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری کووید ۱۹ قطع شده است اما این اعلامیه به معنای ریشه کن شدن این بیماری نیست.
تسلا در اعلامیه آنلاین حفظ حریم خصوصی مشتری خود بیان می‌کند که «تصاویر دوربین‌های آن ناشناس باقی می‌مانند و مشتری به تصاویر ضبط شده مرتبط نیست.»، اما هفت کارمند سابق این شرکت به رویترز گفتند که برنامه کامپیوتری که در محل کار از آن استفاده می‌کردند می‌تواند مکان ضبط را مشخص کند که احتمالاً می‌تواند محل زندگی مالک خودرو را نشان دهد.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
رویداد مایکروسافت به دنبال اعلامیه ژانویه این شرکت در رابطه با سرمایه‌گذاری چند ساله جدید چند میلیارد دلاری با شرکت OpenAI که سازنده ChatGPT است، صورت می‌گیرد.
ناتو و اتحادیه اروپا هفته آینده اعلامیه مشترک جدیدی در مورد همکاری های دو طرف امضا می کنند.
بر اساس اعلامیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران می‌گوید که برجام هنوز «نمرده» و واشنگتن همچنان به دیپلماسی با تهران ادامه خواهد داد.
امروز دوم نوامبر ۲۰۲۲ مصادف با صد و پنجمین سالگرد صدور اعلامیه بالفور از سوی انگلیس در سال ۱۹۱۷ است، اعلامیه ای که فلسطینی ها آن را مقدمه اشغال فلسطین و شکل گیری رژیم صهیونیستی می دانند.
وزارت امور خارجه یمن با انتشار بیانیه ای، اعلامیه جدید شورای امنیت درباره یمن را به شدت محکوم کرد.
سوریه از اعلامیه کنفرانس اتحاد برای دستیابی به وحدت ملی فلسطین در الجزایر استقبال کرد.
واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای صبا بر اساس مجوز سازمان بورس و مشخصات اعلامیه پذیره‌نویسی از طریق بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله است.
رئیس جمهور اوکراین مدعی است که باوجود اعلامیه برگزاری همه‌پرسی در جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک، موضع و اهداف کی‌یف تغییر نخواهد کرد.
طبق اعلامیه مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، حداکثر ۲۰ درصد از سود حاصل از فروش سهام پرتفوی در شرکت‌های هلدینگ و مادر، قابل تقسیم است و مابقی بایستی به حساب اندوخته منتقل و افزایش سرمایه دهند. با این مصوبه، خروج پول توسط شرکت‌های هلدینگ و مادر، کنترل خواهد شد.
اعلامیه فوت الیزابت دوم، ملکه انگلیس ساعاتی پس از درگذشت وی روی دیوار کاخ باکینگهام نصب شد. الیزابت دوم، ملکه انگلیس روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه انگلیس روز سه‌شنبه در قلعه بالمورال در اسکاتلند نخست‌وزیر جدید این کشور را منصوب کرده بود.
جنبش مقاومت اسلامی«حماس» اعلامیه پلیس آلمان مبنی بر آغاز تحقیقات علیه ابومازن، رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین را محکوم کرد.
صالح: سردسته‌های طالبان که ادعای پابندی به دین را دارند پس از سه روز رایزنی و یک جلسه چهار ساعته در یک "دروغ نامه" که اسمش را اعلامیه گذاشتند مدعی‌اند که از حضور الظواهری خبر نداشتند
بانک مرکزی اعلام کرد: ذینفعان چک می‌توانند از این پس «اعلامیه عدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد» را در قبال چک‌های ثبت ‌نشده در این سامانه از شعب بانک‌ها درخواست کنند.
شاخص‌های سهام ایالات­‌متحده با کاهش شدید سهام‌های فناوری به دلیل افزایش بازدهی خزانه‌داری باز شدند اما گلدمن ساکس با از دست‌دادن انتظارات سود با نزول سهام در بین بانک‌های بزرگ ظاهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ