سرپرست کمیته کشوری تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: باید مباحث « کارآفرینی و نوآوری» در سرفصل های آموزشی دانشجویان اضافه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی تأثیر فعال‌سازی و افزودن نانوذرات سیلان بر خواص فیزیکی و محیط زیستی نمونه باطله‌های سولفیدی معدنی به‌منظور سیمانی‌شدن طرحی است که عالیه ساعدی در قالب رساله آن را به پایان رسانده است.
یک رسانه‌ انگلیسی اعلام کرد که دولت لندن از گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی امتناع کرد.
از چندین ماه پیش کاربران به ویژگی Notes دسترسی پیدا کرده‌اند. این قابلیت که در بالای بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج‌ها قرار گرفته است، به شما امکان به‌اشتراک‌گذاری پیام‌های متنی کوتاه و ایموجی‌ها را می‌دهد. افرادی که شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند در اینباکس خود آن‌ها را ببینند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از افزایش روزانه ۵ میلیون فوت‌مکعبی ظرفیت جمع‌آوری گازهای همراه در این مجموعه خبر داد.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
افزودن بادام به رژیم غذایی نیم ساعت قبل از هر سه وعده غذایی اصلی در روز می‌تواند از پیشرفت دیابت جلوگیری کند. این مطالعه نشان داده که ما می‌توانیم سطح قند خون افراد پیش دیابتی را به کمک این استراتژی به حالت عادی بازگردانیم. در واقع روش مذکور به معکوس سازی پیش دیابت یا عدم تحمل گلوکز یاری می‌رساند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برنامه هفتم توسعه گفت: با سازمان برنامه و بودجه رایزنی کرده‌ایم تا چهار حکم زیست‌محیطی به این برنامه اضافه شود.
مسوولان قضایی معتقدند افزودن به حجم پرونده‌های قضایی به دلیل بی‌حجابی، نتیجه‌بخش نخواهد بود و راهکار معقول‌تر آن است که حجاب از این پس نه به عنوان جرم، بلکه در شمایل یک تخلف دیده شود. در این صورت نیروی انتظامی و سایر ضابطان می‌توانند راسا به موضوع رسیدگی کرده و جریمه‌های لازم را اعمال کنند.
ناخالصی‌های مواد مخدر موجب شوک‌های عصبی، مشکلات شدید گوارشی و در برخی افراد موجب از بین رفتن بینایی خواهد شد و حتی بسیاری از این ناخالصی‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارضی شوند که حتی فرد مصرف‌کننده را تا سطح مرگ برسانند.
دکتر توکلی عنوان کرد: افزودن بهارنارنج در چای موجب کمک به هضم غذا گشته و ناراحتی‌های معده را کاهش می‌دهد. همچنین بهارنارنج دارای آنتی اکسیدان‌های بسیاری است که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و در نتیجه موجب کاهش خطر ابتلا فرد به بیماری‌های جدی و مزمن می‌شود.
برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.
با افزودن مواد طبیعی به مراقبت از پوست خود، بهترین‌ها را از هر دو دریافت می‌کنیم. آن‌ها برای پوست و محیط زیست بی خطر هستند و همچنین فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و زیبایی و طراوت را به پوست ما می‌بخشند!
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
وزیر خارجه سوئد تاکید کرد برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران ایران باید ارتباطی با «ترور» وجود داشته باشد.
اپل سرگرم کار برای افزودن صفحات لمسی به رایانه های مک خود است.
حامد مانی‌فر با اعلام اینکه مبحث جدیدی تحت عنوان الزامات ترافیکی به مباحث ۲۲ گانه قبلی افزوده شده است از الزامی شدن این مبحث از سال دیگر در طراحی و اجرای تمامی ساختمان‌ها خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از افزودن ۷۲۰ گیگ به ظرفیت اینترنت کشور خبر داد.
عرین الاسود با تاکید بر استمرار مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی افزود: بر پایه کدام منطق است که ما باید با کسانی که ریختن خون ما را مباح می دانند، صلح کنیم؟
بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: تأثیرگذارترین راه برای آگاهی‌بخشی کودکان و نوجوانان درباره موضوعات میراث‌فرهنگی وارد کردن این حوزه به محتوای درسی با همکاری وزارت آموزش و پرورش است.
یک الگوی غذایی که با مصرف زیاد میوه، سبزیجات، غلات کامل، ماهی، روغن زیتون، لبنیات کم چرب و آنتی اکسیدان‌ها و مصرف کم غذا‌های حیوانی مشخص می‌شود، ظاهراً با کاهش خطر افسردگی مرتبط است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا ۲۱ شهریور ماه در مرحله داوری مستندات مربوط به «حاکمیت و رهبری» و «اثرگذاری» انجام می شود.
افزودن چند قاشق غذاخوری دانه‌های غنی از مواد مغذی به وعده‌های غذایی در طول روز می‌تواند به تقویت چربی سالم، فیبر، پروتئین و مواد مغذی در الگوی غذایی خود کمک کند.
افزودن انگور بیشتر به یک رژیم غذایی غربی پرچرب می‌تواند خطر ابتلاء به بیماری کبد چرب را کاهش داده و طول عمر را افزایش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ