سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از بررسی فصل مربوط به مباحث دفاعی و امنیتی لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار دارد.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۲۱۵ میلیون متر مکعب گاز در کشور به دلیل عدم مدیریت مصرف و بهینه سازی هدر می رود.
گزارش عملکرد تیرماه ۱۸ قطعه ساز بر روی کدال قرار گرفت و تنها خمحور هنوز این گزارش را روانه کدال نکرده است. درآمد قطعه سازان در تیرماه چقدر بود؟
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
در این هفته قرار است طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسـیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی توسط نمایندگان بررسی شود.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
انحلال کانون صرافان با واکنش‌های متعددی همراه بود. در همین زمینه محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس، به گفتگو با تابناک پرداخت و این تصمیم را ناشی از تعارض منافع مدیران بانک مرکزی دانست.
وزیر دادگستری با اشاره به محور‌ها و مباحث مطرح شده در هفتمین همایش سراسری طب و قضا گفت: مبحث تغییر جنسیت یکی از محور‌های مورد بررسی در این همایش بود که موضوعی بسیار مهم و قابل توجه است و برای رسیدن به راهکاری اساسی در این مورد نیازمند قوانین مشخص هستیم.
مباحث «نقش مخاطب در بازتاب ارزش‌های فرهنگی آرایه‌های معماری» و «آرایه‌های معماری از یاد رفته» در سومین نشست از گفتمان‌های حفاظت و مرمت آثار مورد بررسی قرار گرفت.
یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در خصوص بازداشت ۲ تن از اعضای جنبش حسینیون آذربایجان در قم، گفت: این افراد برای بررسی اتهامات مطرح‌شده از سوی دولت آذربایجان، تحت نظر هستند.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی مباحثی را در این زمینه مطرح کردند.
در تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشور پادشاهی بلژیک با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین وضعیت روابط دو کشور و مباحث کنسولی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وضعیت پیگیری دیپلماسی خارجی در وزارت امور خارجه بررسی شد که بر اساس مباحث مطرح شده حجم تجارت خارجی ایران تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.
سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی به بررسی برخی مباحث امنیتی پرداخته است.
لایحه بودجه کل کشور شامل منابع و مصارف و به عبارتی دخل و خرج دولت در یک سال است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان ، امور رفاه اجتماعی و همچنین مباحث مربوط به امور عمرانی، تولیدی، درمانی، سلامت، آموزشی و امنیتی است.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش رونق تولید، مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اشتغال‌زایی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور، مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
بررسی ابعاد مختلف موضوعات اقتصادی روز جامعه در حوزه معیشت مردم، بررسی بودجه 1401 و بررسی طرح پیش نیاز برای بررسی برنامه هفتم توسعه و تدوین بودجه 1402 کشور با رویکرد اصلاح ساختار بودجه، بررسی غلبه بر تورم و همچنین هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های تولیدی و اقتصادی و رشد اقتصادی کشور در زمره محورهای مهم مباحث امروز بین دولت و مجلس بود
این روز‌ها در سامانه کدال گزارش عملکرد نماد‌ها و میزان سود تقسیمی و زمان پرداخت این سود‌ها به سهامداران منتشر می‌گردد، نماد‌های پالایشی نیز از این گزارش‌ها مستثنی نبوده اند، روز‌های گذشته دو اطلاعیه مهم از دو نماد پالایشی منتشر گردید که هر کدام می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها حائز اهمیت باشد.
جدیدترین آمار ارایه شده حاکی از آن است که از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن حدود یک هشتم افراد آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 31 خردادماه) طبق روال همیشگی از بُعد نظارتی، اقدامات دولت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند، بهداشت و درمان که همواره مبحث پر دغدغه مردم و وکلای مردم است امروز محور اصلی گفت‌وگو ها بود به نحوی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به دو سوال در نشست علنی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ