براساس پیش نویس منتشر شده از اجلاس گروه بیست؛ جنگ اوکراین یکی از محورهای اصلی این اجلاس در اندونزی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پرونده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: ما پیش از منتشر شدن این فیلم، از روابط مدیر کل ارشاد استان گیلان اطلاع داشتیم و به وزیر تذکر داده بودیم. این موضوع ریشه‌ها و ابعاد پنهانی دارد که با صراحت نمی‌توان بیان کرد. هر کسی که این قضیه را بداند و لاپوشانی کند، از دید من خائن به این آب و خاک است
گروهک تروریستی «جیش الظلم» دو روز پیش با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت.
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که حتی قبل از انتشار اخباری درباره تعلیق «راب مالی»، مدتی است که وی در سیاست آمریکا در قبال ایران به حاشیه رانده شده است.
شهاب زاهدی با انتشار یک استوری از تیم پوشکاش خداحافظی کرد.
در پی انتشار اسناد جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درباره جنگ و سالروز آزادسازی خرمشهر، سند جدید و منتشرنشده‌ای از سید محمد خاتمی منتشر شده است.
پیش بینی می‌شود دمای هوا در بخش‌هایی از ایران بسیار بالا باشد. هم چنین، پیری جمعیت نیز در آن کشور با سرعت بیش‌تری نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر منطقه رخ خواهد داد.
ریکاردو آلوز هافبک تیم تراکتور با انتشار یک استوری به شایعات چند روز اخیر واکنش نشان داد.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
این مدل هوش مصنوعی همچنین نشان داده است که اگر انتشار گاز‌های گلخانه‌ای به سرعت کاهش پیدا کند بطوری که تا سال ۲۰۷۶ به صفر برسد، شانس رسیدن به گرمای ۲ درجه سانتیگراد تا سال ۲۰۵۴ به میزان یک به دو است و احتمال رسیدن به این گرما بین سال‌های ۲۰۴۴ تا ۲۰۶۵ نیز دو به سه است.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
مدافع سابق استقلال با انتشار پیامی گلایه‌آمیز و ابراز ناراحتی خود از جمع آبی‌ها جدا شد.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
پیرو انتشار اخبار مستند در رابطه با برگزاری دربی رفت بدون حضور تماشاگر مسئولان باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دادند.
گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، انتظار دارد کریستیانو رونالدو همچنان در اروپا باقی بماند.
دروازه‌بانی یکی از پرترافیک‌ترین موقعیت‌های فهرست تیم ملی فوتبال ایران است.
انتشار شیوه نامه واردات ماشین آلات معدنی در ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به دلیل دارا بودن برخی محدودیت‌ها منجر به ابراز نگرانی معدنداران و فعالان این حوزه شد.
مبارزان فلسطینی گروه عرین الاسود با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که برنامه‌هایی برای دشمن داریم که شفای دل فلسطینیان خواهد بود.
باشگاه هوادار تهران با انتشار بیانیه‌ای به گلایه از تصمیمات داوری در بازی‌های تیم‌شان پرداخت.
این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که انتشار پیش نویس این لایحه در سال 1396 بسیار جنجال برانگیز شد و حجم بالای نقدها، منجر به عقب نشینی دولت پیشین و موکول کردن تصویب لایحه به اعمال مطالبات اهالی مطبوعات شد.
با انتشار این بخش از صحبت‌های کی‌روش گوش‌ها تیز شد و گمانه‌زنی‌ها به سمت گذشته‌ای رفت که کی‌روش حداقل با دو وزیر ورزش رابطه‌ای بسیار پرتنش داشته است
مرکز رسانه قوه قضائیه در واکنش به گزارش سوخته اینترنشنال شبکه سعودی ضد ایرانی از یک پرونده قضایی، روند رسیدگی به این پرونده را بازخوانی و اعلام کرد که جزئیات آن پیش از این منتشر شده بود.
لنوو از گوشی هوشمند Legion Y70 در ۱۳ آگوست در چین رونمایی خواهد کرد. پیش از عرضه، چند تصویر رسمی از این دستگاه منتشر شده است که ظاهر آن را بخوبی به نمایش می‌گذارد.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ