زمستان دوست پوست لطیف بدن نیست؛ بنابراین باید در حفظ سلامت پوست در این فصل سرد کوشا بود تا به بیماری مبتلا نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی روستوف اظهار نظر مهمی در خصوص تیم فصل آینده مهدی طارمی عنوان کرد.
کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان، برخی رفتارهای مدیریت این باشگاه را علت جدایی‌اش عنوان کرد.
در فصل تابستان شدت تابش نور خورشید بیشتر است و بسیاری همچنان از نحوه محافظت از خود در برابر امواج ماوراء بنفش به طور کامل مطلع نیستند. افزایش شدت تابش اشعه خورشید در فصل تابستان، لزوم یادگیری راه‌های صحیح مراقبت از خود در برابر نور خورشید و پیشگیری از اشتباهات رایج در این باره را ضروری می‌سازد.
منچسترسیتی در طول فصلی که گذشت هشت مسابقه کلیدی را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ هشت مسابقه‌ای که مهم‌ترین نقش را در رسیدن تیم گواردیولا به سه‌گانه بازی کرد.
سرمربی فصل گذشته سایپا و پیشین باشگاه های استقلال،نساجی و...در یک قدمی سرمربی گری هوادار قرار دارد
فرانک لمپارد، سرمربی موقت چلسی می‌گوید شاگردانش باید مسئولیت نتایج به دست آمده فصل اخیر را برعهده بگیرند.
با وجود آنکه مجلس و دولت در دست یک طیف است، دیگر کسی نمی‌تواند مدعی شود که یکی چوب لای چرخ دیگری گذاشته است. ۳ سال پس از آنکه مجلس یازدهم با شعار معیشت و شفافیت روی کار آمد، می‌گذرد، اما در فصلی که وقت بازخواست کارنامه عملکرد است، همچنان رییس مجلس وعده می‌دهد.
لوکادیا ابتدای فصل با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و 6 بار برای این تیم گلزنی کرد. او پیش از دربی رفت به بهانه مشکلات خانوادگی قراردادش را فسخ کرد و از پرپسولیس جدا شد. مهاجم هلندی اکنون در سوپرلیگ چین عضو تیم کانگجو مایتی لاینز است.
محمد قنبری گل سه امتیازی اش برای تراکتور را دوست دارد چون به نظرش باعث کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده است.
دروازه‌بان باتجربه پیکان می‌گوید توجهی به اتفاقاتی که در فصل گذشته برایش پیش آمده ندارد و نگاهش رو به جلو است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اظهارنظر درباره شرایط گلزنان فصل جاری این تیم گفت: تمرکز تیمی باعث افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری شده است.
با تایید فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بن‌چیلول و مارک کوکوریا، به دلیل مصدومیت فصل را از دست دادند و به این ترتیب آبی‌ها با بحران در پست دفاع چپ روبرو هستند.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
سرمربی اسپانیایی تراکتور با زیرکی خاص از قول قهرمانی تراکتور برای فصل آینده فرار کرد.
رئیس استون مارتین گفت که دوست دارد برای قهرمانی این فصل فرمول یک به آلونسو ماشین بدهد، اما نباید در رویاها غرق شوند.
لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل رئال در چمپیونزلیگ، امشب در خانه کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.
کریم بنزما فاش کرد که دوست داشت با رونالدینیو هم‌بازی می شد. او در مورد روزهای ابتدایی حضورش در رئال و موفقیت‌هایش در این باشگاه نیز صحبت کرد.
کرمان - فصل برداشت گردو در کرمان به عنوان دومین قطب تولید این محصول در کشور در حالی آغاز شده که بسیاری از باغ ها هیچ محصولی ندارند.
در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل 2022 رقابت‌های فرمول یک، مکس فرستپن راننده جسور و خوش‌دست هلندی توانست برنده پیست سوزوکا در ژاپن شود و قهرمانی پیش‌هنگام فصل را به چنگ آورد اما هنوز تا رکورد قهرمانان پیشین فاصله زیادی دارد.
«کسانی که تمام تخم مرغ‌های خود را در سبدِ سیاست‌های روسیه گذاشته بودند و فکر می‌کردند که جنگ اوکراین و نیاز غرب به نفت و گاز در فصل زمستان سبب می‌شود که اروپا و آمریکا در مواضع خود در قبال ایران تعدیل‌هایی را انجام دهند و امتیازاتی را به کشورمان بدهند و درست به همین دلیل نیز سیاست صبر را پیشه کردند، اکنون می‌بینند که اساسا این نوعِ نگاه هیچ دستاورد مثبت و قابل ذکری را برای ایران به همراه نداشته است. روسوفیل‌های داخلی باید در این زمینه پاسخگو باشند و مسوولیت خود را بپذیرند.»
سرخ‌پوشان پایتخت مثل فصل قبل سومین بازی خود را مقابل آلومینیوم اراک انجام می‌دهند.
کیلیان امباپه از شرایط فعلی خود در باشگاه پاری سن ژرمن رضایت ندارد و در رختکن نیز به بازیکنی منزوی تبدیل شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ