با تایید فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بن‌چیلول و مارک کوکوریا، به دلیل مصدومیت فصل را از دست دادند و به این ترتیب آبی‌ها با بحران در پست دفاع چپ روبرو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
دو هم تیمی قدیمی در دربی اصفهان وضعیت متفاوتی دارند.
تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که از وضعیت تیم خبر دارند می دانند اوضاع ما از داخل خوب نیست.
کرخه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با مدیریتی که صورت گرفت هم در حوزه تأمین آب و تقسیم آب بین شهرهای پایین دست در حوضه آبریز کرخه شرایط مطلوب است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد.
باشگاه چلسی که چند روز پیش مجبور شد از پیراهن فصل آینده‌اش بدون اسپانسر رسمی رونمایی کند حالا حاضر شده با دریافت تنها 30 میلیون یورو نام یک اسپانسر را روی پیراهنش چاپ کند.
روند پرسرعت جدا شدن بازیکنان چلسی و شایعاتی که درباره چندین ستاره دیگر این تیم مطرح است برای آبی‌های لندن شرایطی عجیب و باورنکردنی بوجود آورده است.
هواداران چلسی با وجود وضعیت کابوس‌وار تیم‌شان و نتایج ضعیف تیم در دوران مربی‌گری فرانک لمپارد، در بازی پایانی فصل، او را تشویق کردند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
تاد بولی، مالک چلسی، می‌گوید درس‌های بسیاری از اتفاقات این فصل گرفته و راه حلی برای این وضعیت پیدا خواهد کرد.
ژوره مورینیو پیشنهاد چلسی را رد کرد تا در رم باقی بماند. چلسی در وضعیت ناگواری قرار گرفته و امیدوار بود آقای خاص بتواند آنها را از این شرایط بد نجات دهد.
دستیار آنتونیو کونته امروز اعلام کرد که این مربی در بازی فردا مقابل چلسی روی نیمکت حضور نخواهد داشت.
باشگاه اینتر تصمیم نهایی خود را درباره آینده روملو لوکاکو گرفته است و به زودی مذاکره با چلسی را برای قطعی شدن وضعیت این مهاجم بلژیکی آغاز خواهد کرد.
انزو فرناندز به بنفیکا اطلاع داده که خواهان پیوستن به چلسی است اما باشگاه پرتغالی که از بازیکن آرژانتینی خود عصبانی است قصد دارد مبلغ درخواستی خود را دو برابر کند.
مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.
با اعلام فهرست ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی، وضعیت باشگاه‌های دارای نماینده در این رقابت‌ها نیز مشخص شد.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی درگیری با آنتونیو کونته را اتفاقی مرسوم در فوتبال می‌داند.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، درگیری با آنتونیو کونته را اتفاقی مرسوم در فوتبال می داند.
در دقایق پایانی دیدار امشب چلسی مقابل اورتون در گودیسون پارک، بازی برای رسیدگی به وضعیت یک هوادار متوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ