محمد قنبری گل سه امتیازی اش برای تراکتور را دوست دارد چون به نظرش باعث کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر فصل گذشته سپاهان با پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
ستاره فصل گذشته استقلال با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم، اما همه آن‌ها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما همه آنها را خواهم گفت.
سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
پاکو خمس سرمربی تراکتور یک فرد کنجکاوی برانگیز و یک مربی ویژه برای فصل تازه فوتبال ایران است.
گزارش‌ها نشان می‌دهد منچستریونایتد فصل گذشته رکورد کسب درآمد در یک فصل را شکسته است. این در حالی است که هواداران از مدیریت خانواده گلیزر به شدت ناراضی هستند.
هواداران عربستانی منتظر عقد یک قرارداد تاریخی و حضور لیونل مسی در پیراهن الهلال در فصل جدید هستند.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
عیسی آل‌کثیر همچنان روند گلزنی خود را ادامه داد و در دیدار با هوادار نیز گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یکصدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
خوب یا بد، سیدحسین حسینی، کاپیتان و مرد شماره یک استقلال، این روز‌ها تبدیل به متهم نامبر وان هواداران آبی‌پوش شده و آن‌ها اعتقاد دارند افت دروازه‌بان اصلی‌شان، مهم‌ترین دلیل ناکامی استقلال در این فصل است. اگرچه شاید شکستن همه کاسه کوزه‌ها بر سر سید، به دور از انصاف باشد، ولی بررسی گل‌هایی که استقلال در این فصل دریافت کرده، نشان می‌دهد هواداران چندان هم مغرضانه در این مورد اظهارنظر نمی‌کنند
درست در روزهایی که به نظر می رسید فصل برای پرسپولیس رو به زوال است، تیم یحیی بهترین بازی یک سال اخیرش را ارائه داد.
مدافع ملوان قول کسب یک رتبه خوب در پایان فصل را به هواداران تیمش می‌دهد.
شاگردان ساکت الهامی با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز ارزشمند را از آبادان به تهران آوردند.
مصاف هوادار – آلومینیوم اراک از هفته نخست دور برگشت لیگ برتر در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که عزت پورقاز زننده گل تیم تهرانی بود.
مدافع میانی پرسپولیس بعد از اینکه چند فصل بحث حضورش در این تیم وجود داشت، در نهایت با امضای قرارداد با سرخ‌ها پیراهن شماره هشت محبوب خود را نیز دریافت کرد اما این روزها از یک خلا بزرگ در زندگی‌ فوتبالی‌اش می‌گوید: غیبت هواداران پرسپولیس.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
مهدی قایدی، ستاره محبوب هواداران استقلال پس از یک فصل دوری از این تیم، سرانجام به صورت قرضی به جمع آبی‌ها بازگشت.
هواداران سپاهان از نمایش شب گذشته تیم‌شان برابر استقلال و شکست تیمی که یک فصل را بدون باخت سپری کرده بود بسیار خوشحالند.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوشبینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوش‌بینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
هافبک ملوان بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در فصل جدید را یک مسئولیت بسیار مهم دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ