منچسترسیتی در طول فصلی که گذشت هشت مسابقه کلیدی را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ هشت مسابقه‌ای که مهم‌ترین نقش را در رسیدن تیم گواردیولا به سه‌گانه بازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه درباره جزایر سه‌گانه ‌‌با کسی تعارف نداریم و این جزایر صددرصد متعلق جمهوری اسلامی است‌‌، گفت:‌ کشورهای منطقه تحت تأثیر جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند.
وزیر کشور در نشستی با استاندار هرمزگان، جزایر۳گانه ایرانی خلیج فارس را دُرّ گران‌بهای کشور برشمرد و بر لزوم برنامه‌ریزی اساسی برای آنها و سایر جزایر استان تاکید کرد.
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه
اگر روسیه قبل از آغاز جنگ اوکراین چنین موضعی در قبال جزایر سه‌گانۀ خلیج فارس اتخاذ می‌کرد، موضعش نهایتا با اعتراض وزارت خارجۀ ایران مواجه می‌شد. اما الان نه فقط موضعی علیه ایران، بلکه موضعی خلاف انتظار اتخاذ کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه مطالب مندرج در بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را مردود دانست.
مارکوس رشفورد از دیدن موفقیت‌های سیتی در این فصل لذت نبرده، اما آن را برای یونایتد انگیزه‌بخش دانست. او همچنین تعداد بازی‌های این فصل تیمش را دیوانه‌وار دانست.
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه اگر مأموریت طالبان نیابتی باشد اوضاع نگران‌کننده خواهد شد گفت: در صورت عدم تغییر رویه افغانستان، ایران نیز مسیر‌های دیگر را در پیش خواهد گرفت.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، در آستانه فینال چمپیونزلیگ با انتقاد شدید از منتقدان این تیم می‌گوید حتی کسب سه‌گانه هم نمی‌تواند باعث سکوت منتقدان منچسترسیتی شود.
برناردو سیلوا می‌گوید اگر دنبال لذت بردن از بازی‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان باشید، شانس‌تان برای موفقیت در آن‌ها هم بیش‌تر می‌شود.
نگاهی شتابزده و سرعتی به لیگ برتر فوتبال انگلیس؛ فصلی که کمی از همه چیز داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که حتی در صورت فتح سه‌گانه هم تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.
دو طرح اتصال جزایر سه‌گانه به سرزمین اصلی و توسعه و ارتقاء پایداری شبکه با هدف تحقق عدالت ارتباطی، پایداری ارتباطات و استفاده از توانمندی متخصصان داخلی، افتتاح می شود.
منچسترسیتی رویای کسب سه‌‌گانه را به اندازه‌ای جدی می‌داند که رئال مادرید هم نمی‌تواند مقابل آن‌ها ایستادگی کند.
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به نشست رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این جلسه مقرر شد طرح شفافیت قوای سه گانه در جلسه آینده مجمع به رای گذاشته شود.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید در صورت کسب سه‌گانه توسط منچسترسیتی عصبانی می‌شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از صعود به فینال جام حذفی به هواداران منچستریونایتد طعنه زد و از آنها با عنوان همسایه یاد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تیمش فاصله زیادی با کسب سه‌گانه دارد.
زهبر انقلاب: قوای سه‌گانه باید همدلی و همکاری و هم‌افزایی کنند؛ اگر چنانچه این سه قوه باهم به طور کامل همکاری کنند کار‌ها به هیچ‌وجه گره نمی‌خورد.
طبق گزارش‌ها میلان قصد دارد در سه بازی حساس پیش‌رو با ناپولی به تاکتیک قدیمی خود برگردد.
سران قوای سه‌گانه، در نشست مشترک خود مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: جزایر سه‌گانه برای ابد ایرانی است و کسی قصد دست‌درازی به آن را ندارد و نمی‌تواند هم کاری کند، کمااینکه تاکنون نتوانسته‌اند.
علائم بیماری سه‌گانه کنونی را بشناسید
ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.
ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ