سرمربی فصل گذشته سایپا و پیشین باشگاه های استقلال،نساجی و...در یک قدمی سرمربی گری هوادار قرار دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۲۶ مرداد با میانگین ۱۰۹ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
باشگاه هوادار با انتشار ویدئویی متفاوت از پیراهن‌های فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود رونمایی کرد.
هواداری‌ها روز دوشنبه آخرین تمرین سنگین و تاکتیکی خود را در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران برگزار کردند و روز سه شنبه صبح تهران را به مقصد قزوین ترک خواهند کرد.
تابستان سال جاری از گرمترین روز‌ها و شب‌های یک دهه گذشته است و بنا بر اعلام متخصصان فردا (سه شنبه) میزان اشعه ماورای بنفش خورشید در تهران شدید است و مردم باید اقدامات حفاظتی را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات و آسیب‌های این اشعه خطرناک در امان باشند.
رحمتی بار دیگر در مستطیل سبز حاضر شده اما اینبار با یکی دو نسل تفاوت.
هواداری‌ها تمرینات سخت پیش فصل را زیر نظر محمود فکری و دستیارانش سپری می‌کنند.
ولی اکنون داریم به جایی می‌رسیم که احتمالاً به قطب طب سنتی تبدیل شویم و با حمایتی که ضمنی برخی از اصحاب سیاست از شبه‌علم و خرافات انجام می‌دهند، دیر یا زود باید به جای شیمی درمانی و جراحی قلب و... شاهد تجویز روغن بنفشه و فضولات حیوانی باشیم.
دروازه‌بان سه فصل اخیر نساجی مازندران با هوادار تهران قرارداد امضاء کرد.
رسانه باشگاه هوادار در اقدامی مرموزانه با فالو کردن بازیکنانی که هنوز از آن ها به طور رسمی رونمایی نکرده است مهر تاییدی بر شایعات نقل و انتقالاتی پیرامونش زد.
تصاویری از پیراهن دوم رئال مادرید برای فصل آینده منتشر شده که نشان می‌دهد این پیراهن با رنگ تیره و مثل پیراهن اول تیم، با خطوط طلایی‌، به بازار عرضه خواهد شد.
در حقیقت عنبیه این افراد رنگدانه قرمز، صورتی یا بنفش ندارد بلکه به دلیل عنبیه شفاف، رگ‌های خونی داخل چشم نمایان می‌شود و بر رنگ آن تاثیر می‌گذارند. این افراد اغلب مشکلات بینایی جدی دارند.
سلطان هیثم بر خلاف مراسم استقبال عصر یکشنبه که عمامه سفید رنگ به سر داشت؛ در ضیافت، عمامه بنفش و قرمز رنگ داشت. این رنگ عمامه، مخصوص اعضای خانواده پادشاهی حاکم (خانواده آل بو سعید) است.
تیم فوتبال هوادار به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم برای قرمزهای تهرانی تونل افتخار زد.
ساکت الهامی یازده مرد ابتدایی خود برای ترکیب اصلی هوادار را انتخاب کرد.
بنفش ها در ادامه سیاست جوان گرایی کادر فنی و مدیریتی شان بازیکن دیگری را جذب کردند
اراک- رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست مرکزی گفت: هوای اراک صبح چهارشنبه به دلیل افزایش دی‌اکسید گوگرد با عبور از وضعیت قرمز به شرایط خطرناک‌تر یعنی وضعیت بنفش رسیده است.
سه ایستگاه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران واقع در مناطق ۱۱، ۱۷ و ۱۹ به حالت بنفش و بسیار ناسالم قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۸ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ قرمز و دو ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
بیش از دو هفته از شروع آلودگی سریالی هوا در پایتخت می‌گذرد. تفاوت موج اخیر آلودگی هوای تهران با دوره‌های آلودگی سریالی پیش از این در حضور آلودگی گوگردی به عنوان چاشنی آلودگی از جنس ذرات آن هم با غلظت بسیار بالا و تاریخی بوده است. در میانه ایام آلوده تهران که از ۱۶ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دیگر فقط ذرات معلق با قطر کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون یا به اصطلاح PM۲/ ۵ نبود که هوا را مکدر کرده و سلامت شهروندان را هدف گرفته بود.
گوجه فرنگی بنفشی که آنتی اکسیدان آن افزایش یافته بالاخره پس از یک دهه از سوی وزارت کشاورزی آمریکا تایید شد. آنتی اکسیدان این گوجه فرنگی ۱۰ بار بیشتر از نمونه های فعلی است.
تیم ملی آرژانتین از لباس‌های خود را برای جام جهانی قطر رونمایی کرد که لباس دوم‌شان رنگ متفاوتی دارد.
این مستندساز در آستانه جشنواره سینما حقیقت؛ پوستر فیلمش را که توسط بنفشه جهانگیری طراحی شده است، با رعایت پروتکل های بهداشتی میان کشاورزان بُرد تا آنها به عنوان یکی از اقشار صدمه دیده از فرسایش خاک، به بهانه نمایش این مستند، با امضا و اثر انگشت بر اعلان آن، هشداری بدهند که موضوع فرسایش خاک را مسئولان جدی بگیرند چون آن طور که در این مستند اشاره شده است،این قشر یکی از اقشار صدمه دیده از موضوع فرسایش خاک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ