نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از اصلاح ساختار اداری در بودجه ۱۴۰۲ خبری نیست، چگونه می‌خواهیم با این بودجه به رشد ۸ درصدی اقتصادی و ثبات اقتصادی دست یابیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاحبنظران اقتصادی پیش‌بینی کردند که رشد تشکیل سرمایه در سال ۱۴۰۲ در سطح یک درصد و در حدود سال گذشته خواهد بود. با توجه به عدم سرمایه‌گذاری کافی در یک ­دهه گذشته، بخشی از زیرساخت‌های کشور با استهلاک بسیار زیادی روبه‌رو بوده و به مرحله فرسودگی رسیده‌اند. فراهم شدن زمینه‌های ثبات اقتصادی و وجود تصویر روشن از آینده اقتصادی، تسهیل فضای کسب‌وکار، ثبات قوانین و مقررات، حکمرانی مطلوب اقتصادی، مبارزه با فساد اقتصادی و... می‌تواند باعث افزایش نرخ رشد تشکیل سرمایه از پیش‌بینی فعلی شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حوزه اراضی کشاورزی حدنگاری از ۷۸ هزار هکتار به ۶ میلیون هکتار رسیده و رشدی ۸۷ درصدی داشته است.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال کاری ۱۴۰۲ تا پنجم اردیبهشت ماه، موفق به تولید بیش از ۳۷ هزار دستگاه خودروی سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رساند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از رشد ۷۵ درصدی ثبت نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از ثبت رکورد جدید تولید واگن باری خبر داد و گفت: میزان تولید واگن باری در سال ۱۴۰۱ با رشد ۴۸ درصدی همراه شد.
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
اصفهان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تشکیل سرمایه ثابت در بخش ماشین‌آلات در ۶ ماهه امسال ۱۵ درصد رشد داشته که بسیار نویدبخش است.
در ۸ ماه نخست سال ۲۰۲۲، هند ۶.۸ درصد افزایش واردات نفت را به ثبت رسانده و بیشترین رشد واردات نفت این کشور از روسیه بوده است.
شاخص بورس امروز رشد ۰.۳۸ درصدی را به ثبت رساند و در محدوده ۱.۶۸۷ میلیون واحدی قرار گرفت و نزدیک به مقاومت ۱.۷ میلیونی شد. با این وجود آیا می‌توان برای بورس فردا هم انتظار روند صعودی را داشت؟ یا بازار در آخرین روز هفته نزولی می‌شود؟
طی نیمه نخست ۱۴۰۱ نرخ رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در بخش ماشین آلات به دلیل افزایش واردات کالاهای سرمایه‌ای و همچنین افزایش کالاهای سرمایه‌ای تولید داخل ۱۵ درصد رشد کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به ثبت نام حدود 370 هزار دستگاهی محصولات گروه سایپا از رشد 127 درصدی ثبت نام و عرضه محصولات این گروه خودروساز به بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق بررسی های که در جلسه امروز به عمل آمد در ۷ نخست سال شاهد رشد ۱۰۲ درصدی برای صدور اسناد اوقافی بوده ایم که بیش از مصوبه مقرر شده  است.
شاخص کل دیروز توانست با رشد ۰.۱۱ درصدی خود را به سطح یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد برساند و شاخص کل هموزن نیز با ثبت ۰.۴۶ مثبت و عملکرد بهتر از شاخص کل به سطح ۳۷۷ هزار و ۹۴۳ واحد رسید. در گفتگو با علی عصاری کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی روند بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته پرداخته ایم.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی عمده کشور از جمله فولاد، سیمان و پتروشیمی در ۵ ماه نخست امسال، رشد ۱۳ درصدی را ثبت کرد.
یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی از سال ۲۰۱۹ تاکنون رشد ۳۳ درصدی داشته است و این موضوع به طور تدریجی و به شکل ثابت شاهد افزایش بوده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: در سه ماهه اخیر با راهبری رؤسای کل دادگستری دادستان ها و حفظ حقوق بیت المال، شاهد رشد ۱۰۰ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی در کشور بوده ایم.
عربستان سعودی پس از انتشار گزارش رشد اقتصادی ۹.۹ درصدی در سه ماهه نخست امسال برآورد کرده بود که این نرخ در سه ماهه دوم به ۱۱.۸ درصد افزایش خواهد یافت.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در کشور به ثبات اقتصادی رسیده‌ایم. در حوزه تجارت خارجی به رشد ۴۰ درصدی رسیدیم و حدود ۴۰ درصد صادرات غیر نفتی افزایش یافته است.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
معاون وزیر صمت گفت: ثبت تعداد شناسه کالا در وزارت صمت نسبت به سال گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است و تعداد کالاهایی که کد رهگیری اخذ کرده‌اند به ۷ میلیارد رسیده است.
آمارهای رسمی در مورد مناطق آزاد همچون سهم ۲ درصدی از صادرات، ۱۴۰۰۰ شرکت ثبتی جعلی، رشد صفر اقتصادی و سهم ۴ درصدی از اشتغال به ما می‌گویند که به اهداف خود در مورد مناطق آزاد نرسیدیم.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ