شاخص کل دیروز توانست با رشد ۰.۱۱ درصدی خود را به سطح یک میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۶۲ واحد برساند و شاخص کل هموزن نیز با ثبت ۰.۴۶ مثبت و عملکرد بهتر از شاخص کل به سطح ۳۷۷ هزار و ۹۴۳ واحد رسید. در گفتگو با علی عصاری کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی روند بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته پرداخته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.
روند صعودی در بازار سرمایه امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد صعود دوباره وارد کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد. این روند صعودی فردا در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ادامه خواهد داشت؟
شاخص کل امروز با رشد بیش از 26 هزار واحدی مواجه شده است.
بورس تهران پس از ثبت دو هفته کاهشی، هفته گذشته توانست بازدهی مثبت و متعادلی را با صعودی نزدیک به ۲ درصدی برای شاخص کل تجربه کند. این هفته بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
روند شاخص کل بورس تهران در هفته اخیر نیز صعودی بود، اما روز چهارشنبه شاخص تعدیل شد و با افت هزار و ۳۰۴ واحدی کار را به پایان برد. امروز دوشنبه پس از چندروز تعطیلی بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص کل امروز با رشد خوب ۷۱ هزار واحدی جایگاه جدیدی را برای خود ایجاد کرد.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را در پایان بازار به ثبت رساند. بورس امروز شنبه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
شاخص کل بورس در معاملات امروز تا به این لحظه موفق شده است مقاومت کانال اولیه به سمت بالا را شکسته و وارد کانال صعودی جدید شود.
امروز بازار سرمایه در ابتدای معاملات با اصلاح مواجه شده اما در نیمه دوم معاملات با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ساز مواجه شد.
بورس تهران امروز به روند صعودی خود ادامه داد و شاخص کل بورس طی روز جاری با رشد ۰.۷۱ درصدی همراه شد و در سمت مقابل شاخص هم‌وزن با ثبت عملکردی بهتر، افزایش ۰.۸ درصدی را به ثبت رساند. فردا بورس چگونه خواهد بود؟
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه، شاخص بورس تهران برای دومین روز متوالی رشد کرد و ۲۰ هزار واحد بالا آمد. این روند صعودی بورس تا آخر هفته ادامه دار است؟
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل امروز با رشد بیش از هزار واحدی مواجه شده است.
شاخص کل بورس امروز را با رشد ۳۸۰۰ واحدی آغاز کرد.
بورس امروز هم در شاخص کل و هم در شاخص هم وزن دچار تغییرات مثبتی بود.
بورس امروز هم در شاخص کل و هم در شاخص هم وزن دچار تغییرات مثبتی بود.
روز شنبه ۳۰ مهر ماه بورس که در ابتدا روندی مثبت را پیش گرفته بود، نتوانست در مدار صعودی باقی بماند و بار دیگر افزایش عرضه‌ها در نیمه معاملات، بیش از نیمی از نمادها را به محدوده منفی هدایت کرد و شاخص کل بورس روند نزولی گرفت و در مقابل شاخص هم‌وزن روند صعودی داشت. با وجود این روند معاملات امروز بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
شاخص کل امروز با ریزش بیش از ۱۵ هزار واحدی به یک حمایت بسیار قوی نزدیک شد، شاخص کل در مدت زمان هفتگی طبق تصویر زیر به یک ناحیه حمایتی بسیار قوی نزدیک شده است.
امروز مطالبی همچون توافق در مذاکرات برجامی چه تاثیری بر کلیت بازار خواهد داشت؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار توافقی کاهشی شد/ قیمت ارز مسافرتی چقدر شد؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟ | خبری بسیار مهم برای مشمولان سهام عدالت، قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیریت دیابت می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند. با این وجود، برای افرادی که پیش‌تر به هر دو بیماری مبتلا شده‌اند درمان‌هایی که آسیب‌هایی را که در قلب یا رگ‌های خونی رخ داده را برطرف می‌کنند مهم هستند و باید در کنار مدیریت قند خون ارائه شوند.
بارش‌های بی‌سابقه و سیل آسا چند کشور عرب حوزه خلیج فارس را غافل گیر کرد؛ قطر، امارات، عربستان، کویت، عمان و بحرین، در روزهای گذشته شاهد بارش شدید باران بودند که باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق و شهرها در این کشورها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ