دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.
هاکان دمیر تاکنون در هر 5 مسابقه ای که روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران نشسته، شکست خورده است.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
سخنگوی صنعت برق از رشد ۴ هزار مگاواتی (۵.۷ درصدی) مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.
در سال ۲۰۲۲ یک ورزشکارا استرالیایی به نام جکسون ایتالیانو توانست در مدت زمان ۲۴ ساعت ۸۰۰۸ بارفیکس بزند و رکورد قبلی را که که ۷۷۱۵ بود شکست. وی این کار را در جریان یک رویداد خیریه به منظور درمان زوال عقل انجام داد. قرار بر این بود که به ازای هر بارفیکس یک دلار جمع شود.
آریوبرزن یوسف‌زاده، کوهنورد آملی، با ۷ سال و ۱۰ ماه سن رکورد کم‌سن‌ترین کوهنورد پسر ایرانی را که موفق به پیمایش و صعود به "قله دماوند" بام ایران شده به نام خود ثبت کرد.
رکورد زمانی این چالش 20 ثانیه است آیا می توانید زمان کمتری را ثبت کنید؟ رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
گرمترین دمای آب در اقیانوس اطلس شمالی ثبت شده و میزان یخ‌های قطبی در اقیانوس منجمد جنوبی به کمترین حد خود رسیده است.
نیکلاس فولکروگ، ستاره وردربرمن، این شانس را دارد که رکورد جالبی را به نام خودش ثبت کند.
رکورد کمترین گل خورده در یک فصل از بازی های لیگ و بیشترین تعداد کلین شیت در اختیار چلسی ژوزه مورینیو در فصل 05-2004 است ولی این رکورد ممکن است به بارسلونا برسد.
علیرضا بیرانوند درحالی به صدمین کلین شیت خود در لیگ برتر دست پیدا کرد که تعداد بازی‌های کمتری نسبت به گلرهایی که به این رکورد رسیده‌اند انجام داده است.
دو تیمی که دارای کمترین شکست در لیگ برتر هستند، در هفته بیست و سوم برای حفظ رکورد خود تلاش خواهند کرد.
رئیس اداره هواشناسی فریمان از شکسته شدن رکورد کمترین دمای ثبت شده در این شهر خبر داد و گفت: بامداد امروز پنجشنبه کمترین دمای سال زراعی جاری با ۲۸.۶ درجه زیر صفر به وقوع پیوست.
حسین عبده تبریزی اقتصاددان، بازار سرمایه را برای رشد، «بی‌رقیب» ارزیابی کرده و از رکورد در بازار مسکن خبر داد و تاکید کرد با توجه به شرایط موجود، بازار سرمایه از هر زمان دیگری رقیب کمتری برای رشد دارد.
تحلیل کارشناسان مرکز پژوهش‌های اتاق ایران تحولات شامخ آبان‌ماه حاکی از این است که در این ماه، شاخص صنعت به دلایلی نظیر چشم‌انداز فزاینده قیمت مواد اولیه، با شامخ کل دچار واگرایی شده و باوجود افول شامخ کل، رشد کرده است. به‌طورکلی اعداد شامخ کل به دست آمده از ابتدای سال، بهبود قابل توجهی را در محیط کسب‌وکار نشان نمی‌دهند. در گزارش ماه گذشته عنوان شد که عدد به دست آمده برای مهرماه کمترین عدد به دست آمده از ابتدای سال گذشته بود .
برد دیروز ژاپن مقابل آلمان از لحاظ درصد مالکیت آسیایی‌ها یک رکورد جدید خلق کرد.
قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شاید کمترین سهمیه را در تیم ملی در تاریخ رقابت‌های جام جهانی داشته باشد.
دروازه‌ استقلال تنها در ۷ هفته از لیگ پنج بار باز شده تا به نظر آید آنها قادر به ارتقا و یا حتی حفظ رکورد خود در زمینه کمترین گل خورده نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ